Перевізники хочуть тариф «по місту» на рівні 5-6 гривень

Актуально, Новини 23 Січ. 2017 р., 13:06 2790

23 січня відбулася оперативна нарада виконавчих органів влади.

Під час наради порушувалися різні теми та проблеми міста, однак жодним чином виконавчі служби, управління та відділи, а також члени виконкому не торкнулися теми підвищення тарифів на проїзд. Нагадаємо, з 21 січня на рейсі Бровари-Київ ціна на проїзд піднялася до 12 грн. (до цього часу був 9).

Лише на запитання кореспондента «Трибуни-Бровари» ситуацію під час засідання прокоментував заступник міського голови Григорій Голубовський.

За словами Голубовського, Київська обласна державна адміністрація затвердила економічно обґрунтований тариф проїзду від Броварів до Києва — 15 грн.

«З нашими перевізниками було досягнено угоди цей тариф встановити на рівні 12 гривень, оскільки таке різке підняття вартості для населення буде тяжким.

У Борисполі від міста до метро «Харківська» — 16 грн, до метро «Лівобережна» — 22 грн. Від Василькова до Києва — 22 грн. По всій області відбулося підняття тарифів на проїзд і це питання на обласній колегії, яка відбудеться сьогодні, і куди поїхав міський голова», — розповів Голубовський.

Григорій Голубовський

Щодо тарифу на проїзд по місту, то, за словами Голубовського, зроблене подання від перевізників про економічно обґрунтований тариф на суму в «5 з лишнім гривень».

«Але це процедура, яка буде проходити упродовж місяця. Будуть зауваження, будуть звернення громадян, які будуть розглядатися. Ми не маємо права не розглядати звернення перевізників.

В умовах, коли змінилася мінімальна заробітна плата, 3200 грн, коли піднялися ціни на дизельне пальна та на бензин… Зараз такий період, коли все тягне за собою підвищення тарифів», — сказав Голубовський.

За словами заступника міського голови, уже відбулося засідання цінової комісії, були зроблені зауваження та розглядатимуться звернення від громадян.

«Можливо, будуть внесені зміни. Можливо, подешевшає одна із складових тарифу», — зазначив Григорій Голубовський.

Відзначимо, що від Борисполя (центр) до метро «Харківська» — 23,2 км і траса проходить по Бориспільському району, тоді як між Броварами і Києвом офіційно дороги по району немає, а територіально міста межують один з одним. Відстань між Броварами (центр) та Києвом — 15,3 км.

 

Олег ІВАНЕНКО, депутат Київської обласної ради:

— Таких цін на проїзд ніде немає в світі. У Європі за пів долара чи за 40 центів нікуди не доїдеш.

Якщо ми хочемо, щоб рухомий склад був якісним, то має бути і відповідна ціна, якщо ми хочемо, щоб їздили класні маршрутки або електромобілі.

В усьому світі транспорт — це дотаційна галузь, яка дотується або є функцією держави, оскільки вона є неприбутковою.

Якщо у держави є якась альтернатива і вона готова придбати маршрути і поставити відповідний транспорт, чимало підприємців залишать цей бізнес, оскільки він тяжкий і невдячний. Але цього немає, а вся відповідальність перекладається на підприємців.

Однак, перекладаючи перевезення на підприємців, ані держава, ані місцевий бюджет практично не відшкодовують кошти за пільгові категорії.

Олег Іваненко

Водночас, для пасажирів це дуже дорого. Будь-яке підвищення цін без підвищення пенсій та зарплат, дуже боляче позначається для пересічних громадян. Хоча по-іншому і не можна, адже будь-який підприємець не зможе утримувати свій рухомий склад.

Нинішнє підвищення тарифу дасть можливість лише підтримувати підприємців, щоб вони балансували на межі виживання. За тариф у 12 гривень підприємець не купить рухомий склад.

Одна машина «Богдан» коштує 50 тисяч доларів. Якщо взяти дві машини — це 3 мільйони гривень. Скільки це треба відпрацювати підприємцю, щоб «відбити» ці кошти. Враховуємо, скільки коштує пальне, запчастини…

Без дотації держави або місцевих бюджетів тариф у 12 грн не дасть можливості поліпшити рухомий склад та якість перевезення, хоча саме підвищення це не є добре, це погано. Системно це проблему не вирішує.

Якщо місцевий бюджет закупить 50 автобусів, то підприємці не будуть працювати, навіщо воно їм? Хай державний або місцевий бюджет покривають частину витрат підприємців. Але ж про це ніхто не каже! Обклали підприємців податками, збільшили мінімальну зарплату, але ж відповідно зросли і податки!

Маємо ситуацію, коли для простих громадян підвищення тарифів це болючий удар, а для підприємців все одно їхніх витрат не компенсує.

 

Loading...

3 Responses to Перевізники хочуть тариф «по місту» на рівні 5-6 гривень

  • Новий «Богдан» коштує не 50, а тридцять тисяч доларів.І де ви бачили новий «Богдан» у Броварах? Перед виборами Ви нам такі тарифи не обвцяли.Або будьте людьми, або ідіть під три чорти. Олег Рожок.

  • "Таких цін на проїзд ніде немає в світі. У Європі за пів долара чи за 40 центів нікуди не доїдеш. "

    А в Европе есть такие мизерные зарплаты???

    Раз уж меряться с Европой, то давайте тогда зарплаты поднимать, как у них!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

НОВИНИ

22.10.2017
21.10.2017
20.10.2017
19.10.2017
18.10.2017