Броварські новорічні розваги: як місцеві чиновники та немісцеві підприємці «козу водили»

Новини 12 Січ. 2017 р., 20:10 1619

Уже тиждень минув після свят, а нам доводиться знову і знову повертатись до новорічної тематики. На звернення «Трибуни-Бровари» від виконкому міськради надійшла офіційна відповідь з приводу організації проведення новорічного дозвілля в центрі міста та встановлення рекламного банеру ТОВ «Альянс-Новобуд» на головній ялинці Броварів.

Звичайно, що будь-який захід не відбувається без відповідальних осіб, компетентних у тій чи іншій галузі, тому ми звернулись за коментарями з даного приводу до фахівців та виконавців.

Так, начальник Управління житлово-комунального господарства Галина Плотнікова зазначила, що до оформлення ялинки чи облаштування святкового ярмарку жодного відношення немає, що, між іншим, суперечить затвердженому виконкомом плану заходів.

У свою чергу директор КП «Бровари-Благоустрій» Андрій Василенко повідомив, що працівники підприємства встановили ялинки по місту, прикрасили іграшками та підключили ілюмінацію. Рекламним банером та організацією ярмарку його підлеглі не займались.

У підсумку все звелося до ГО «Громадське коло», яку виконком БМР визначив як виконавця робіт з організації новорічно-різдвяного ярмарку (рішення №736 від 06.12.2016 р.)

Відтак «Трибуна-Бровари» звернулася за коментарем безпосередньо до члена ГО «Громадське коло» Олександра Салія.

Респондент розповів, що для організації ярмарку в Броварах пройшов через тендер, запропонувавши місту дерев’яні будиночки, дитячі атракціони та залучення артистів, аніматорів, ходулістів до святкової програми. Щодо умов проведення тендеру представники громадської організації спілкувались безпосередньо з Ігорем Сапожко. У конкурсі, крім ГО «Громадське коло», брали участь ще три-чотири учасники.

Для розміщення реклами громадська організація мала намір встановити великий екран, але цьому завадили погодні умови. Наявність банеру та кульок з логотипом одного з найбільших забудовників міста — «Альянс-Новобуду» — Олександр Салій пояснив участю цієї компанії в оздобленні головної ялинки «вогниками та іграшками» згідно попередньої домовленості.

На запитання, на яких підставах неприбуткова ГО «Громадське коло» здавала торгівельні місця в оренду, організатор ярмарку Олександр Салій відповів, що за «вилучені кошти» торгівельні будиночки прикрашались ялинками, вогниками, сніжинками, установлювали розтяжки з ілюмінацією на Площі Свободи, а також ці гроші покрили витрати на перевезення атракціонів та оренду самих будиночків. Зі слів організаторів, заробіток не був їхньою головною метою.

Тим часом у місцевих засобах інформації з’явилася інформація про високі ціни на оренду різдвяних будиночків та продаж на головній площі Броварів алкоголю без відповідних дозволів та ліцензій.

Зі слів депутата міської ради Сергія Батюка, оренда торгової точки коливалась від 10 до 20 тис. грн. Тому не дивно, що більшість будиночків за таку ціну стоять без орендарів.

Дізнатись більше інформації щодо ситуації з ярмарком від заступника міського голови Олександра Резніка не вдалося, оскільки, за його словами, під час прийняття відповідних рішень він був відсутній і дізнався про все «за фактом».

Нагадаємо, що після відкриття головної ялинки та ярмарку до заступника міського голови О. Резніка звертались депутати БМР Сергій Батюк, Галина Негода та Володимир Опалько (усі з фракції «Солідарність») з питаннями щодо законності торгівлі та встановлення реклами.

Начальник спецвідділу контролю за станом благоустрою та зовнішнього дизайну міста Олег Єжаков повідомив, що про створення комісії з перевірки даних об’єктів йому не повідомляли. За відсутності скарг з боку населення спецвідділ самостійно не проводив перевірки святкових заходів.

…Поза камерою більшість опитаних журналістами зазначають, що цьогорічний «різдвяний вертеп» на Майдані Свободи не має нічого спільного з цивілізованою організацією свят. Порожні ярмаркові будинки, незаконний розлив алкоголю (як стверджують свідки) та напоїв сумнівного походження та якості стали на свята нормою для Броварів. Прикро, що через лобіювання інтересів «обраних» організацій місто втрачає реальні фінансові надходження до міського бюджету та нехтує можливістю розвитку броварського середнього бізнесу.

P.S. 12 січня кореспонденти «Трибуни-Бровари» намагались прояснити ситуацію з рекламою забудовника в представництві компанії ТОВ Альянс-Новобуд в м. Бровари.

Керівник відділу маркетингу Ольга Мончилович надати коментар в телефонному режимі відмовилась. Тому на електронну адресу компанії надіслане відповідне звернення. У разі отримання відповіді, ми повідомимо наших читачів про її зміст.

У статті використано відео-матеріали видання «Маєш право знати»

Loading...

One Response to Броварські новорічні розваги: як місцеві чиновники та немісцеві підприємці «козу водили»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

НОВИНИ

22.10.2017
21.10.2017
20.10.2017
19.10.2017
18.10.2017