Відділ капітального будівництва Броварської міської ради просить збільшити фінансування на проект — капітальний ремонт шляхопроводу через залізничні колії (під’їзні) заводу «Торгмаш» по вул. Олега Оникієнка в місті Бровари — на 2,4 млн. грн. Таке питання розглядалося з поміж інших на засіданні комісії з питань земельних відносин, будівництва та архітектури, яка відбулася сьогодні, 25 липня.
Депутатів відразу зацікавило — чому при загально-кошторисній вартості проекту — 27,8 млн. грн., потрібно додавати ще кошти.
Як розповіла представник відділу капітального будівництва, ці кошти не додаткові, а в рамках зарезервованих на проект.
Вартість робіт, які мали вже провести при ремонті мосту станом на 1 липня 2016 р., складає 18,8 млн. грн. (9 млн. грн. оцінювалися роботи до 1 січня 2016 р.), по факту станом на 1 липня 2016 освоїно вже коштів 14,6 млн. грн. (виділялося дві суми — близько 2 млн. грн. та близько 12). Тобто, ще є залишок 4, 2 млн. грн. Якраз із цієї суми, за словами представниці відділу капітального будівництва і треба додати кошти.
«Для того, щоб привести роботи у відповідність до нашого проекту, потрібно ще додати 4 млн. грн. На цю сесію ми виносимо питання про виділення 2,4 млн. грн.», — розповіла представниця відділу капітального будівництва.
Депутати, спочатку трохи заплутавшись в такій «хитромудрій» арифметиці, поцікавилися — чому виконавці ремонтних робіт «не влізли» у ту суму, яка їм уже виділялася на попередніх сесіях. Представниця відділу капітального будівництва пояснила — ціни на матеріали ростуть.
«Ви ж розумієте — чим більше буде розтягуватися в часі, тим …(дорожче — прим. Т. Б.)», — сказала працівник відділу.
Під час розгляду питання проявилися деякі вельми цікаві деталі.
Отож, увага:
— у 2016 році на ремонт мосту на Торгмаш закладено 18,8 млн. грн. (9 мільйонів закладалося ще до 1 січня 2016 р.);
— виконано робіт уже на 1 липня 2016 р. на суму в 14,6 млн. грн.;
— залишилося ще близько 4,2 млн. грн.;
— однак, по факту витрачено відділом капітального будівництва — 6 млн. грн.;
— залишається у відділу ще близько 8 млн. грн.;
— відділ капітального будівництва просить ще 2,4 млн. грн., тобто, на ремонтні роботи потрібно загалом близько 10,4 млн. грн.
Логічно, що депутати поцікавилися — які ремонтні роботи будуть виконуватися на суму в понад 10 млн. грн.?
«Ми приступаємо до виконання робіт, які дуже дорогі за вартістю. І для того, щоб ми не зупиняли ці роботи, ми просимо ці кошти. І не 4 млн. грн., а лише 2,4 млн. грн.», — сказала фахівець.
На що ж буде витрачено понад 10 мільйонів гривень? За словами жінки, кошти підуть на перильні та бар’єрні огорожі, на облаштування деформаційних швів, ремонт ригелів, монолітний тротуар та гідроізоляцію, ремонт нижніх та бокових поверхонь балок, прогонових будов , зовнішні освітлення, дорожні знаки. А часові рамки — до 1 вересня.
«Поставили перед собою таке завдання — до 1 вересня. Роботи виконуються щоденно!», — сказала представниця відділу капітального будівництва. «Тобто, півроку ви освоювали 6 мільйонів, а за місяць хочете — 10?», — здивовано запитали депутати.
За словами фахівця, до 1 вересня буде зроблений розрахунок коштів, можливо, їх доведеться витратити менше, ніж заплановано.
Голоси членів комісії розділилися: депутати Василь Кочубей та Андрій Тютюнник проголосували — «підтримати проект», Андрій Василенко, Леонід Черепейнік та Володимир Опалько — «утрималися». Все одно проект буде виноситися на розгляд сесії.
Але логічно, що депутатів має зацікавити питання — чому роботи такі дорогі і чому в такому спішному порядку, до 1 вересня, хочуть запланувати ці кошти?