По вулиці Євгена Коновальця проведений ремонт дороги та прокладена зливова каналізація, однак під час опадів вона не рятує і вода як і раніше затоплює приватний сектор.
На такій проблемі наголошують мешканці вулиці, частково про наявність проблеми визнали і в Управлінні житлово-комунального господарства.
Кошти на капітальний ремонт дороги по вулиці Євгена Коновальця (від вулиці Княгині Ольги) у сумі 2 011 204 грн були виділені з обласного бюджету ще минулого року. Тоді ж мав пройти тендер на суму 1 901 369 грн, а функції замовника послуги згідно з рішенням виконкому від 7 червня 2016 року були передані Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації.
Як розповіли спеціалісти Управління житлово-комунального господарства, під час ремонту вулиці та будування зливової каналізації під дорогою прокладали спеціальні жолобки, у які має стікати дощова вода.
«Спеціально робилася така система, щоб вода не стікала у приватні садиби. Попід дорогою проведені спеціальні ливньовки, які поглинають воду. Хіба якщо занадто великі опади, тоді можуть виникати проблеми.
Треба знати, що це територія, яка затоплювалася постійно. У місті є цілі райони, які постійно підтоплюються і в них постійно актуальна така проблема. Зазвичай навесні або після великих опадів. Так географічно розташована територія. Потрібно робити дуже великі насипи, щоб зупинити заливання водою. Стосується це Розвилки, Старого центру та прилеглих територій…
Підрядник зробив зливову систему згідно з проектом. Вона побудована так, що вода стікає в одне певне місце. Тож, якщо вода потрапляє у приватний сектор, то, мабуть, вона бігла вже через верх каналізації», — розповіли в Управлінні ЖКГ. На уточнююче запитання, хто саме був виконавцем робіт, головні спеціалісти управління не змогли надати відповіді.
Зазначимо, що свого часу колишній начальник Управління ЖКГ Галина Плотнікова заявляла, що першочерговість проведення ремонтів або реконструкції доріг визначаються згідно із заявками, які надходять від депутатів Броварської міської ради за принципом територіальних округів.
Вулиця Євгена Коновальця входить до територіально-виборчого округу №10, де депутатом є представник фракції «Єдність» Валерій Лемпіцький. У коментарі «Трибуні-Бровари» депутат чемно відмовив, пославшись на зайнятість.
У спецвідділі з контролю за благоустроєм та зовнішнім дизайном міста ситуацію прокоментували так: «Однією з причин, чому забилася дощова каналізація, є те, що окремі мешканці вулиці почали висипати біля дороги пісок і у такий спосіб забили жолобки цієї каналізації. Ми виїжджали на місце і надавали їм приписи. Наскільки нам відомо, від міського голови Управлінню ЖКГ надана усна вказівка розібратися в ситуації — чому вода після опадів не уходить, а застоюється і затоплює приватні сектори».
Протилежну думку висловив генеральний директор ТОВ «Імперія доріг» Олександр Короленко, зазначивши, що при виконанні проектних робіт були допущені помилки у виборі системи відведення дощової води.
«Проектом передбачено облаштування водовідвідних лотків обабіч вулиці та відведення води в дренажні колодязі без скиду води в дощову каналізацію. Те, що такі лотки не можуть прийняти всю дощову воду, годі й казати, вулиця доволі широка і має малий поздовжній похил, вода просто переливається через лоток людям у двори.
Влаштовані «дренажні колодязі», а по суті – це просто ємність для води, бо влаштовані вони на недренажних ґрунтах і вже замулені, не можуть прийняти весь обсяг води, вона переливає через край. Враховуючи, що ґрунтові води в цьому районі високі, глибина тих колодязів до 2 м. Як мені розповідали, планувалося, що Бровари-благоустрій, буде відкачувати воду з тих колодязів, їх там, якщо не помиляюсь всього чотири, але то тільки плани, насправді – вулиця «плаває», приносячи дискомфорт жителям та руйнуючи дорожнє покриття. Ще хочу наголосити, що в колодязі вода потрапляє не очищена від нафтопродуктів і йде просто в землю, що не допускається за Державними нормами.
Майже на кожній техраді, я кажу, що треба робити закриту дощову каналізацію, тільки так можна відвести воду з дороги. Якщо немає змоги довести гілку до існуючою каналізації, то потрібно ставити сепаратор та робити дренажні поля чи вертикальні дрени.
По суті, сталося те, про що я застерігав ще рік тому», — зазначив Олександр Короленко.