Про відключення електроенергії та помилки у квитанціях — начальник Броварського підрозділу «Київобленерго»

Новини 16 Січ. 2017 р., 20:12 2699

Останнім часом у соцмережах мешканці Броварів нерідко порушують питання регулярних відключень електроенергії, незрозумілих нарахувань у квитанціях, заміни лічільників електроенергії на нові з уже «накрученими» показниками. З приводу виконання зобов’язань «Київобленерго» перед своїми споживачами та нагальних проблем «Трибуна-Бровари» вирішила поспілкуватися з начальником Броварського районного підрозділу ПАТ «Київобленерго» Юрієм Сливою.

— З чим пов’язані відключення світла у Броварах?

— Відключення бувають різні: є аварійні, є для виконання планових робіт, позапланових, є для виконання короткочасних робіт, коли проводяться якісь оперативні ремонти. Графіки аварійних відключень у 2017 році ще не вводились.

— Яка система оповіщення населення про відключення електропостачання?

— Максимальну інформацію ми даємо на сайті «Київобленерго», на сайті міської ради, сільських рад, управління освіти і науки. Преси як такої у нас немає. У газеті, де передплатників три тисячі (йдеться про «Нове життя». — Прим. ред.) на 85 тисяч споживачів електроенергії — це не так уже й багато.

У цьому випадку йдеться про сповіщення населення при планових роботах. За десять днів до кожного місяця про планові роботи та відключення ми надаємо усю інформацію.

— Як сповіщають ту частину населення, у якої немає доступу до інтернету?

— Є телефон колл-центру — (044) 459-07-40. Це багатоканальний номер, там сидять фахівці, які відповідають на будь-які питання.

— Відключення електропостачання відбуваються і взимку. Це теж планові роботи?

— Можуть бути і планові, а можуть і надзвичайні ситуації. Як це трапилося, наприклад, на Різдво. Пов’язано це було з аварією на підстанції №372. Пошкодилося обладнання, трансформатори.

Також було аварійне відключення на станції №130, яка знаходиться за Броварською прокуратурою. Там було перевантаження і згорів запобіжник на головному рубильнику та перегорів провід.

Юрій Слива

Часто-густо дехто з наших мешканців «не чисті на руку» (навіть доходило до бійки з нашими працівниками), коли вмикають прилади, які дають подібний ефект. Виникають аварійні ситуації, коли деякі споживачі хочуть обійти законодавство і вмикають прилади, які не обумовлені певними нормами.

— Хто несе відповідальність за поломку побутової техніки внаслідок відключень?

— Внаслідок відключень техніка не ламається. Ви ж коли вимикаєте з розетки холодильник, він же не ламається, так? Якщо ж відбувається коротке замикання на підстанції, то спрацьовує або автоматичний вимикач або запобіжники.

Звичайно, при вмиканні на електромережу йде певне навантаження, але техніка від цього з ладу не виходить. Будь-який прилад — холодильник, праска, чайник, лампочка — усе вимикається і з ладу не виходить. Так само і при відключеннях.

— Броварчани у соціальних мережах скаржаться на неправильні нарахування в квитанціях…

— Тут багато чинників по нарахуванню. До нас надходить по 20-30 заяв щоденно — зробіть перерахунок, бо я неправильно надав показники.

Слід звертати увагу, коли наш працівник знімає показники з лічильника (людський фактор ще ніхто не відміняв). Та й самі споживачі: хтось із них «підганяє» показники під пільги, хтось — під субсидії.

Водночас у нас втілюється автоматизована система зняття показників з лічильників.

— Днями у соцмережах повідомляли про випадок, де нарахування за електроенергію було 13,9 тис. грн…

— Це помилка. Спрацював людський фактор.

— Куди людям у такому випадку звертатися?

— Можна зателефонувати за номером колл-центру. Для тих, у кого є доступ до інтернету, можна створити свій особистий кабінет і передавати показники своїх лічильників.

— Що це за історія із заміною одних лічильників на аналоги старого зразку з вже накрученими показниками?

— Це не старого зразку, а нового. З показниками повторно споживачам вони можуть ставитися, але вони всі проходять державну повірку. Це перевірка лабораторії Держстандарту, а саме – на правильність роботи при певному навантаженні.

— Чи справді в договорах постачання електроенергії для підприємств прописані аванси за два місяці?

— В угодах прописується аванс на місяць. Нехай підприємці детально вивчають юридичну сторону і не задають таких питань. Питання піднімалося на всіх рівнях і на рівні, зокрема, області. Є угода і є правила користування. Порядок оплати і умови обумовлені постановами Кабінету Міністрів України. Ми працюємо винятково на основі законодавчих актів. Усі документи, з якими ми працюємо, базуються на постановах уряду і зареєстровані в Міністерстві юстиції.

— Чи зміняться тарифи найближчим часом для населення?

— Очікуємо черговий крок підвищення тарифів для населення з 1 березня. Покрокове підвищення передбачалося ще в 2015 році.

загрузка...
Loading...

4 Responses to Про відключення електроенергії та помилки у квитанціях — начальник Броварського підрозділу «Київобленерго»

  • Шахрайська схема однозначно є і обумовлена вона тим, що показники заносяться до 25 числа кожного місяця, а далі, система дораховує сама до 1 числа. Потрібно зробити так, як на сайті 104.ua у «Київоблгаз», коли показники заносяться в систему з 1 по 5 число, а система рахує ці показники, як з 1 числа по 1 число слідуючого місяця. От і все. А то в цих дорахуваннях системою, відбуваються чудеса.

  • У мене на 16.01 показники на лічильнику ще меньші ніж в рахунку від київобленерго. І рахунок від них на півторитисячі. То це такі гроші складають оту заборгованість в 30 млн.? «Дуті», приписані борги? А ще та скотобаза «мєлочь по карманам тирить» у споживачів. Не гнушається по 2-3гривні відгризати маніпуляціями з нарахуваннями.А розкручують цю махінацію і до 40-50грн за одним рахунком. І це точно не «людський фактор», а шахрайська схема від київобленерго.

    • Про «роботу» Ставищенського РП ПАТ «Київобленерго»: 1.Платіжки також з завищеним споживанням електроенергії. Таким чином споживачів змушують робити ЗНАЧНУ ПЕРЕДОПЛАТУ. 2.Для експерименту, платила безпосередньо через термінал ПАТ «Київенерго» на Стеценка кожного 1 числа місяця з занесенням показів там співробітником. Все одно: з районного підрозділу надходять платіжки з невідповідними показами і сумами. Повна неузгодженість і відсутність субординації.3.Заміна лічильників: встановили ДРУГИЙ лічильник поза межами мого домогосподарства — через дорогу, на паркані чужого домогосподарства, сфотографували чужий будинок і відзвітували до ПАТ «Київобленерго», що це — мій будинок!!! 4. Звертатись письмово — безрезультатно: відписки штампують, не перевіряючи фактів. 5. Потрапити на особистий прийом вкрай важко, але я потрапила. І змусила представника ПАТ «Київобленерго» виїхати в Ставище. 6. На місці підтвердились викладені факти. Так, як у мене тепер активні ДВА прилади обліку!!!, то легко виявився факт підкручення лічильника, встановленого Ставищенським РП. Покази (прискорення і сповільнення) підтверджені підписами цих шахраїв при виконанні службових обов"язків. Все легко довести. Знову запланована зустріч з комерційним директором ПАТ «Київобленерго». Не варто дозволяти шахраям вводити себе в оману. Далі буде...

      • До речі, рада поздоровити броварчан — начальник Броварського РП, що дає інтерв"ю, Ю.Слива! Цього «кадра» зростило і загартувало саме наше Ставищенське РП. Декілька років тому за його участі Ставищенське РП вирішило стягнути з мене гроші за заміну кабеля від опори до точки обліку (доступу)!!! Довгенько гралися в брехню. Та коли я побула на особистому прийомі в комерційного директора (не Скопенка, а попереднього), то швидко згадали, що заміна проводиться за рахунок постачальника, що договори треба укладати лише з власником, а не з будь-ким і т.ін. Вони всі звикли жити приписками, обманюють не лише споживачів, а й один одного.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

НОВИНИ

17.08.2017