Проект «Громадський бюджет»: робоча група почне з інформаційної кампанії

Новини 15 Лют. 2017 р., 20:24 709

Сформувати кошторис інформаційної кампанії проекту — таке завдання визначили для себе учасники Координаційної ради по впровадженню та реалізації Громадського бюджету на засіданні 14 лютого.

Під час обговорення питань підготовки проекту начальник фінансового відділу Наталя Постернак нагадала, що на саму програму «Громадський бюджет» кошти у розмірі 3 млн грн рішенням сесії міської ради закладені, а ось на саму підготовку та різноманітні технічні нюанси — ні.

Присутня на засіданні депутат міської ради, член бюджетної комісії Ірина Веремчук запропонувала відразу визначитися, на які підготовчі заходи повинен бути вироблений кошторис.

Учасники засідання в першу чергу звернули увагу на інформаційну кампанію. Було визначено, що один із членів Координаційної ради, депутат Олег Берестовий, має до наступного засідання сформувати кошторис витрат на інформаційну кампанію проекту.

Було визначено, що задля рекламної кампанії необхідно:

— 3 тис. афіш;

— 5 бордів;

— 3 сітілайти (стенди зовнішньої реклами);

— 5 тис. флайєрів.

Також учасники зустрічі обговорили методику голосування громади за той чи інший проект. Після дискусії між депутатом Олегом Берестовим (виступав за електронний спосіб) та начальником управління економіки Миколою Загуменним (ратував за паперовий), члени ради дійшли згоди, що голосування буде проходити в електронному варіанті.

Під час заходу звучали пропозиції задля більшого поширення інформації про проект, провести перед стартом прийому заявок проектів прес-конференцію, а також залучити міські партії та фракції.

Члени Координаційної ради не виключають, що дата початку подання проектних пропозицій може бути перенесена. Передбачалося, що проект стартує з 15 березня і триватиме 30 календарних днів. Однак учасники засідання дійшли згоди, що часу на підготовчий етап може не вистачити, і доведеться прийом заявок від громади починати з 1 квітня. Для цього, як з’ясувалося, потрібні будуть зміни до статуту, а зробити це зможе лише міська рада.

Зазначимо, що засідання відбулося не в повному складі. Окрім начальника управління економіки Миколи Загуменного, начальника фінансового відділу Наталії Постернак та депутата Олега Берестового, була присутня лише Вікторія Гринько, голова громадської організації «Геологорозвідка».

А ось депутатів Андрія Лопатюка, Вадима Мутила, начальника юридичного відділу Альбіни Баба-Мірзоєвої, начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Бориса Мельниченка, голови правління Комітету громадського самоврядування Київської області Тетяни Нємчиної, начальника управління житлово-комунального господарства Галини Плотнікової, начальника відділу капітального будівництва Людмили Павлик та начальника управління містобудування та архітектури Лілії Рибакової — не було. І якщо до депутатів та активістів не може бути, за великим рахунком, претензій (вони не посадові особи), то чому не ходять на засідання офіційного органу представники виконавчих служб — питання.

Натомість депутат Ірина Веремчук, яка подавала заявку на входження в раду, і яку з незрозумілих причин не включили до неї, була присутня і активно долучалася до обговорення.

Нагадаємо, що система «Громадський бюджет» дає змогу мешканцям міст впливати на формування, затвердження та ухвалення певної частки бюджету.

Громадянин або ініціативна група оформлює проект, збирає потрібну кількість підписів. Потім Координаційна рада в міськраді перевіряє його, при цьому не даючи висновків — «проходить» або «не проходить», «поганий» або «хороший». Далі — ініціатива публікується на офіційному сайті міськради поруч з іншими, люди голосують за те, що їм до вподоби, й проекти, які набрали найбільшу кількість голосів і вкладаються в ліміт, виділений для цього в міському бюджеті, втілюються в життя.

На сесії Броварської міської ради 22 грудня було ухвалено рішення Про затвердження міської програми«Громадський бюджет в місті Броварина 2017—2020 роки», яке визначає, що загальний обсяг Бюджету участі на бюджетний рік (2017р.) складає — до 1% обсягу доходів загального фонду бюджету міста Бровари на поточний бюджетний період, але не менше 3 млн грн.

Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

НОВИНИ

22.10.2017
21.10.2017
20.10.2017
19.10.2017
18.10.2017