8 лютого Київська міська рада ухвалила Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в Києві, якою передбачено маршрут і до Броварів. 

Відповідно до проекту велоконцепції маршрут із Києва до Броварів, придатний для двоколісного транспорту, складатиме 13,5 кілометрів. Усього протяжність приміських маршрутів планують зробити 152-х кілометровою.

Джерело: Асоціація велосипедистів Києва

Велоконцепцію Києва почали розробляти ще 2016 на виконання Стратегії Києва 2025, яка ставить за мету збільшити частку велосипедних поїздок з 0,25% до 5%. Це означає, що місто має створити умови, коли щодня на вулицях Києва велосипедом будуть пересуватись від 160 до 200 тисяч людей. Над велоконцепцією працювали Київський центр розвитку міського середовища, ГО “Урбан куратори” та Асоціація велосипедистів Києва. Після ретельної розробки експерт(к)ами та громадського обговорення проект нарешті затвердили в Київміськраді.

Як зазначила координаторка роботи Асоціації по Києву, радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Ксенія Семенова: “Прогнозована економія транспортних втрат від реалізації велоконцепції становить від 8 до 15 млрд грн на рік”. Сама концепція не містить фінансування, однак Київрада вже заклала 50 мільйонів гривень із міського бюджету на 2018 рік для розвитку велоінфраструктури в столиці.

У зв’язку з черговим підвищенням вартості проїзду головною темою сніданку у стилі L.E.D. Bro Talks стало транспортне питання. Одним із альтернативних способів добиратися до Києва й пересуватися містом для броварчан_ок можуть стати саме велосипеди. Під час сніданку активіст Олександр Короленко розповів, що вже давно підготував велоконцепцію Броварів, одначе міська влада поки пручається таким нововведенням. Засновник L.E.D. Bro Talks Олександр Плахов пообіцяв запросити пана Короленка на конференцію, аби той розповів містян(к)ами про ініціативу. 

Поділитись

Про Автора

Дарина Мізіна