Значний інтервал між автобусами після 21:00, складнощі виїзду з м. Лісова увечері буднього дня та непередбачуваність розкладу у вихідні – так наразі курсує маршрут № 701 (327) «Бровари-Київ». Що трапилося та що обіцяє перевізник?

Маршрут 701 (327) є безальтернативним для мешканців с. Димитрово, працівників логістичних складів уздовж вул. О. Оникієнка та мешканців приватного сектору біля зупинок «Бровари-1» і «Бровари-2». У своєму зверненні в редакцію «Трибуни» пасажири вказують, що до запуску маршруту № 706 проблем із 327-им не було – інтервал руху пасажирського транспорту складав 7-10 хвилин, а сам маршрут працював до останнього потягу метро. Але через деякий час після запуску маршруту №706, почався, зі слів пасажирів, «хаос»: інтервал руху автобусів збільшився до 20-25 хвилин і на першу зупинку в Бровари автобус приїжджає вже вщерть заповнений жителями  с. Димитрово або працівниками великих складів.

Нагадаємо, що після проведення влітку цього року конкурсу на маршрути №706 та №707 начальниця УБЖКГІТ Світлана Решетова зазначала, що немає потреби у відкритті додаткового маршруту для мікрорайону Торгмаш, позаяк маршрути № 327 та № 411 майже дублюють одне одного. Управління зверталося в Київську ОДА з проханням пояснити, хто вивчав пасажиропотік та чим обґрунтоване рішення на проведення конкурсу на маршрути №706 і №707. Але відповіді не отримало.

Читайте також: Два нових автобусних маршрути з Торгмашу до Києва стартують вже в червні 

Управління інфраструктури Київської ОДА заявило, що питання запуску додаткового маршруту із Торгмашу в Київ порушувалося неодноразово. Зокрема, вперше з цього питання в КОДА звернувся депутат облради Роман Сімутін ще в 2016 році. Потім надійшло ще декілька звернень: від міського голови Ігоря Сапожка та місцевого депутата Євгена Гредунова.

Але тут варто підкреслити цікаву деталь: усі звернення від депутатів та міського голови стосувалися саме запуску маршруту, який би курсував із Торгмашу до м. Києва саме через Об’їзну дорогу, не витрачаючи часу пасажирів на рух містом.  Та справа у дрібницях: маршрут № 707 до цього часу так і не запустили. Натомість маршрут №706, який фактично дублює маршрути №327 та №411, успішно працює. Але це фактично зруйнувало належну роботу вище зазначених маршрутів. Чи зроблено це навмисно, чи тому, що управління інфраструктури погано вивчило ситуацію в Броварах, з’ясувати складно, але можна констатувати: частина мешканців Торгмашу від такого рішення постраждала.

Особливо непокоїть пасажирів маршруту №327 значний інтервал між автобусами після 21:00, складнощі виїзду з м. Лісова увечері буднього дня та непередбачуваність розкладу у вихідні. Люди бідкаються, що необхідність щодня виходити з дому на пів години раніше та невідомо скільки чекати – створює їм значні незручності. Тому пасажири наполягають: якщо інтервал руху зменшити не можна, треба оприлюднити достовірну інформацію про розклад руху автобусів хоча б на кінцевих зупинках.

У письмовій відповіді журналістам «Трибуни» товариства «Союз-Авто», яке обслуговує маршрут 701 (327), йде мова про причини зміни інтервалу руху. Перевізник  визнає, що на роботу маршруту 327 вплинув запуск маршруту 706, та зазначає, що «з 2014 по 2019 роки  на приміському маршруті загального користування № 701 працювало 16 транспортних засобів. Відповідно до укладеного договору про організацію пасажирських перевезень на 2019 рік, на маршруті працює 12 транспортних засобів. Саме через це збільшився інтервал руху, який наразі складає від 13 до 18 хвилин».

Виявляється, Київська ОДА «порахувала», що потреби мешканців мікрорайону Торгмаш задовольняє новий маршрут №706 та зменшила кількість автобусів на маршруті 327. При цьому той факт, що маршрути не повністю дублюють одне одного, враховано не було.

У особистому коментарі журналістам керівник підприємства Володимир Березовський зазначив, що на інтервал руху, залежно від часу доби, можуть впливати інші об’єктивні чинники. Наприклад, у часи «пік» існує проблема розвороту автобусів біля станції метро «Чернігівська», на який йде від 5 до 15 хвилин, залежно від ситуації на дорогах Києва.

У письмовій відповіді підприємства  зазначено, що за графіком руху останній рейс із м. Києва здійснюється о 22:10, останній рейс із м. Бровари – о 21:40. До всього, враховуючи потреби  пасажирів, маршрут фактично обслуговується майже до закриття метро, але із збільшеним інтервалом руху.

Перевізник визнає, що маршрут 701 (327) – найдовший в місті Бровари і перевозить не лише броварчан, але і мешканців району за тарифом міста. Після запуску маршруту 706 пасажирів стало набагато менше, що негативно позначилося на рентабельності маршруту. При цьому збільшувати вартість проїзду перевізник не планує.

За словами Володимира Березовського, найближчим часом на кінцевій зупинці та на зупинках «Бровари-1» і «Бровари-2» встановлять таблички із розкладом руху. Перевізник обіцяє цього розкладу дотримуватися. Хіба що з різницею в 1-2 хвилини.

Із перевізником можна зв’язатися за телефоном  (067)239-01-55. Цілодобово.

Читайте також:

  1. Новий маршрут № 707 із об’їздом Кільцевою досі не запустили. Чи буде він узагалі? 
  2. Маршрутки «Київ-Бровари» зупинятимуться на новому автовокзалі за 300 м від метро. ПРОЄКТ ТРЦ
  3. Маршрутка № 9 змінила графік і шлях руху

Ангеліна Козлова

Головне фото  – авторки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: