Управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури і транспорту оприлюднило новий маршрут  для  броварської «дев’ятки», яким уже з 22 січня мали б курсувати автобуси.  Однак жоден із броварських перевізників, яким запропонували протестувати  цей маршрут, не погодився. Чому, та що планують зробити в управлінні задля відновлення такого необхідного маршруту?  

Останній конкурс із перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті №9 управління економіки Броварської міськради, яке на той час опікувалося транспортними перевезеннями, планувало  провести  наприкінці травня 2018 р. Однак  ТОВ «Автопас-К» (директор – Володимир Білоконь), яке здійснювало перевезення на 9 маршруті, а також інші міські перевізники, участі в конкурсі не взяли, позаяк вважають маршрут не рентабельним.

Нагадаємо, до жовтня 2017 р. (два роки)  перевезення на  цьому маршруті здійснювало ТОВ «ТК «Автосоюз», з яким  Броварська міськрада уклала угоду до 15.10. 2020 року. Однак наприкінці 2017 р. в одноосібному порядку «Автосоюз» розірвав угоду з Броварською міськрадою. Тоді  директор  ТОВ Сергій Возняк журналістам  «Трибуни»  повідомив, що маршрут №9 збитковий, а після зміни його руху фінансова ситуація ще ускладнилася, позаяк пасажиропотік досить низький. Після розірвання угоди «Автосоюзом», «Автопас-К»  «підстраховував»  9 маршрут, використовуючи резервні автобуси із 5 маршруту, а в травні 2018 р. узагалі припинив надавати послуги з перевезення.

Ще в жовтні 2017 р. подвійна суцільна смуга по реконструйованій вулиці Київській несподівано внесла корективи в роботу перевізників та плани пасажирів броварської  «дев’ятки». А все тому, що відділ економіки не скоригував схему організації руху до оформлення дорожньої розмітки.Через заборону повороту ліворуч із вул. Київської на вул. Гоголя, управління економіки змінило  схему руху 9 маршруту. В результаті  зміни напрямку руху потерпали пасажири, які від БЦРЛ чи басейну Купава мали намір потрапити до дитячої поліклініки/лікарні на вул. Я. Мудрого, Палацу дитячої та юнацької творчості чи ЗОШ №9. Наприкінці січня 2018 р. члени виконкому схвалили зміни у роботі міських маршрутів  №2 та № 9. Тоді  «дев’ятка», прямуючи від Броварської поліклініки, розверталася біля прокуратури й далі  їхала  вулицями  Ярослава Мудрого – Грушевського, Героїв Небесної Сотні –  Гагаріна – Лагунової – Короленка  – Київська – Симона Петлюри –  бульв. Незалежності – Металургів – і у зворотному напрямку.

Після оптимізації міськвиконкому питанням транспортних перевезень у місті займається  управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури і транспорту.  Як повідомила начальниця управління Світлана Решетова, на черговому засіданні координаційна рада з питань безпеки дорожнього руху погодила  нову схему руху 9-го маршруту.

За словами чиновниці, маршрут №9 фактично залишився тим самим, однак віднині пролягатиме і Переяславським  шляхом, адже їхнє управління отримало чимало звернень від громадян із проханням «зв’язати» район Княжицького переїзду з ЗОШ №1, дитячою та дорослою лікарнями.

Під час засідання координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху  новий маршрут було обговорено та погоджено з  броварськими перевізниками, розповідає Світлана Решенова: Василем  Пилипчуком  (утримує маршрути №2 та 10), Володимиром  Махоньком (маршрути №3 та 10), Володимиром Білоконем (маршрут №5) та запропоновано його протестувати. Однак  жоден із зазначених перевізників не погодився. Апробувати новий маршрут погодився Микола Канарський, який від початку відкриття 9 маршруту займався перевезенням. І хоча в управлінні сподівалися, що вже з 22 січня містом курсуватиме «дев’ятка», та пан Микола несподівано відмовився. За словами Світлани Решетової, новий маршрут перевізник бачив по-іншому: від Княжицького переїзду не їхати по колу, а повертатися до лікарні тим самим шляхом через  Масив. Однак такий маршрут в управлінні не погодили. За словами чиновниці, спочатку  мають зробити його паспорт та оголосити конкурс на перевізника. А це – значна затримка. Тож в управлінні вирішили поговорити із ще одним перевізником – Сергієм Возняком (утримує міжміські маршрути 330 (702), 403 (781), 810). Та перемовини успіхом не увінчалися. У свою чергу в управлінні будівництва, ЖКГ, інфраструктури і транспорту відступати не збираються і готуються до чергового конкурсу  із перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті №9 та очікують, що в місто прийдуть «нові обличчя» із сучасними автобусами та чемними водіями.

Водночас начальниця управління зазначає, що наразі спільно з активістами ГО «Громадський автобус»  активно працюють над розробкою транспортної концепції Броварів: в  умовах розбудови міста виникла необхідність  перегляду як існуючих схем міських маршрутів, так і розробки нових не лише автобусних маршрутів, а і таксі, велодоріжок, які б могли з’єднати Масив із новими районами та Старим містом. Розробкою транспортної концепції міста займатиметься в Броварах ТОВ «А+S – Україна» (керівник  проектів – Віталій Бойко). Світлана Решетова планує вирішити проблему транспортного забезпечення Броварів уже за рік.

Нагадаємо, 20 лютого 2018 р. виконком погодив  тариф для міських автобусних маршрутів №2, 3, 5, 9 та 10 у розмірі 5,50 грн. Та після наради з мером перевізники затвердили ціну в розмірі 5 грн. Згодом її підняли до 5, 50 грн. Однак, судячи із нарікань перевізників на нерентабельність маршруту №9, такий тариф на перевезення замалий, щоб вони забажали піти на конкурс і вмісті  було відновлено необхідний маршрут.

Поділитись

Про Автора

Ющенко Ірина

Броварчанка, журналіст "Трибуна-Бровари"