Громадські формування відмовилися об’єднуватись в єдиний штаб патрулювання міста

Новини 22 Бер. 2017 р., 20:35 344

Громадським формуванням для патрулювання містом не потрібні ані Координаційна рада, ані єдиний координаційний штаб. До такого висновку дійшли учасники спільної наради за участі представників самих формувань, поліції та відділу міської ради з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.

Під час засідання більшість представників ГФ висловили переконання, що створення додаткових організацій чи структур «буде віднімати надто багато часу та створюватиме зайвий клопіт». Неофіційно представники кількох добровільних об’єднань після засідання розповіли, що громадські формування з різними переконаннями та принципами просто не захотіли об’єднуватися у щось спільне і вибрали принцип: «Кожен сам за себе».

За результатами наради визначено, що у Броварському відділі поліції буде призначено одного куратора, який буде тримати зв'язок з усіма громадськими формуваннями та роздавати вказівки щодо маршрутів патрулювань. Визначення кількості патрульних на маршрутах теж покладено на відділ поліції.

Тепер результати спільної наради мають розглянути на засіданні виконкому, який відбудеться у вівторок 28 березня.

Як розповів «Трибуні-Бровари» головний спеціаліст відділу з надзвичайних ситуацій Олександр Підпокровний, нараді передувала зустріч між представниками відділу та поліції, під час якої приділили увагу пішим патрулюванням.

«Зараз містом Бровари поліцією визначено 24 маршрути пішого патрулювання. На всі двадцять чотири виставляти людей нереально. Тому поліція робитиме акценти на тих місцях, де зазвичай великі скупчення людей, підвищена криміногенна ситуація, де передбачаються масові заходи, акції тощо. Обов’язково в пріоритеті патрулювання будуть парки», — повідомив Підпокровний.

Олександр Підпокровний

Процедура визначення маршрутів та необхідної кількості людей на ньому відбуватиметься за наступною схемою: щодня представники громадських формувань прибувають до поліції, де куратор розводить їх по маршрутах і узгоджує скільки людей на них потрібно. Там же, в поліції, добровольці формувань отримують усю необхідну амуніцію.

«Якщо громадські формування мають транспорт, то вони заступають на автопатрулювання, якщо не мають, їх призначають на піші патрулювання. Коли ми придбаємо автомобілі (за програмою фінансової підтримки громадських формувань, що патрулюють, їх передбачають придбати два — прим. Т. Б.) буде визначено, хто буде на автопатрулі, а хто пішими», — розповів Олександр Підпокровний.

Автомобілі будуть у власності територіальної громади, відповідальним за їх збереження та утримання буде виконавчий комітет міської ради, зазначив начальник відділу з надзвичайних ситуацій Петро Приказчик. «Тобто, жодне громадське формування не буде його використовувати в своїх цілях. При визначенні, кому заступати на автопатруль, а кому пішими, будуть враховуватися показники поліції щодо кількості патрулювань та допомоги громадськими формуваннями. Зараз, за показниками поліції, найбільш дієві ГФ «Руєвит» та ГФ «Правопорядок», — додав начвідділу з НС.

Зі слів Підпокровного, обов’язкова вимога до громадських формувань в рамках програми фінансової допомоги з міського бюджету, чергування по п’ятницях, суботах, неділях та у свята.

Програма фінансової підтримки для громадських формувань, що здійснюють патрулювання міста, вступила в дію з моменту затвердження її на сесії міської ради.

НОВИНИ

12.12.2017
11.12.2017
10.12.2017
09.12.2017