Сьогодні, 13 березня, під час засідання виконавчого комітету Броварської міської ради мер Ігор Сапожко прокоментував звинувачення активістів щодо “дзвінків зверху”, через які “КиївПасТранс” не випустив безкоштовний автобус на рейс.

“Повірте, я підтримую пропозицію, яка була вчора (запуск безкоштовного 100-місного автобусу Бровари-Київ, фінансування якого мало б відбуватися за кошти небайдужих, — прим. ред.). Для мене це дуже важливо, бо сьогодні є дійсно певна проблема з перевізниками. Друге питання, чому пишуть деякі наші депутати, що хтось перетелефонував з Гагаріна,15, з міської ради комунальному підприємству “КиївПасТранс”… З нашого будинку жодного дзвінка не було”, — зазначив Ігор Сапожко.

Міський голова також висунув підозру, що таку інформацію поширили для того, аби в черговий раз звинуватити міську владу. “Чи це робилося таким чином, щоб зранку можна було поїздити, а потім написати, що влада знову погана?.. Або дійсно вийшла якась ситуація незрозуміла з боку “КиївПасТрансу”…”, — додав пан Сапожко.

У свою чергу, міський депутат від “ДемАльянсу” Олег Берестовий, який був одним із координаторів соціального експерименту у вигляді краудфандингового автобусу, розповів “Трибуні”, що про загадкові “дзвінки зверху” їм повідомили в самому “КиївПасТранс”: “Із КПТ нам про це телефоном і сказали. Дзвінки з Броварів і дзвінки зверху. Ось таке формулювання. Без прізвищ”.

Нагадаємо, 12 березня броварський Facebook вибухнув новиною про запуск безкоштовного автобусу до Києва. Утім, уже в другій половині дня в мережі з’явилась інформація, що транспорт не вийде на вечірній маршрут, оскільки “КиївПасТранс”, у якого організатори й орендували автомобіль, не випускають автобус. Пізніше Олег Берестовий повідомив корисутвачів_ок соцмережі, що таке рішення комунальне підприємство прийняло через “дзвінки зверху”.

Тим часом, деякі користувачі Facebook зазначили, що причина може бути цілком законною. Так, відомий блогер і співзасновник  BroBots – Brovary IT Hub Пилип Духлій написав на своїй сторінці: А знаете в чем дело? Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту 53. У разі здійснення нерегулярних перевезень забороняється: здійснення перевезень одним перевізником або одним транспортним засобом за одним маршрутом, або між тими самими пунктами більш як два рази на тиждень. Активисты просто нарушили постанову Кабмина. Нельзя делать регулярные перевозки тупо по договору, прикрываясь нерегулярными”.

Утім, у комунальному підприємстві “КиївПасТранс” чомусь не посилаються на постанову, натомість зазначають саме “дзвінки зверху”. Олег Берестовий розповів “Трибуні”, що поки “КПТ”не збираються випускати автобус на маршрут, однак Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, якого відмітили в дописі про невипуск атобусу, відповів організаторам, — і в цьому вони вбачають надію на майбутнє свого соціального експерименту.

За словами міського голови Ігоря Сапожка, він зацікавлений у співпраці з “КиївПасТранс” щодо перевезень до Києва. Натомість начальник управління економіки Микола Загуменний, який також займається питаннями громадського транспорту, зазначив: “Про яке бажання співпраці з “КиївПасТРанс” може йтися, якщо маршрути до Києва — це повністю прерогатива Київоблради?”. Коментувати ситуацію з безкоштовним автобусом та “дзвінками зверху” пан Загуменний відмовився.

Поділитись

Про Автора

Дарина Мізіна