22 листопада відбулись чергові бюджетні слухання щодо видатків на 2017рік.
Цього разу на початку засідання розпорядників коштів було більше, ніж народних обранців. Хоча потім до Галини Негоди, Сергія Батюка та Ірини Веремчук згодом долучились Леонід Черепейнік, Вадим Мутило та Андрій Лопатюк. Загалом ті, хто хоче почути про основні видатки сумлінно відвідують засідання.
Видатки по Службі у справах дітей та сім’ї: всього заплановано — 7 996 600 гривень, з яких оплата праці — 1 628 900грн, 385 400грн — нарахування, 150 900грн — енергоносії та інші видатки — 5 858 400 гривень.
По програмі оздоровлення та відпочинку планується використати 5 212 000 гривень.
У 2017 році служба планує оздоровити 961 дитину та придбати 11 путівок «матері і дитини». Для порівняння в 2016 році за кошти міського бюджету придбано 402 путівки та 8 путівок «матері та дитини».
По програмі «Назустріч дітям» плануються видатки на проведення новорічних та різдвяних свят, міської гри брейн-ринг «Підліток і право», відзначення Дня захисту дітей та інше на загальну суму 552 800 гривень.
Серед інших проблем начальник служби Лариса Теплюк зазначила про відсутність достатнього фінансування для заохочення обдарованих дітей, зокрема активних учасників культурного життя міста. Тому дитячі колективи на сьогоднішній день змушені оздоровлюватись та відпочивати за кошти батьків.
Відділ комунальної власності: планує на 2017 рік видатки в сумі 217 140,70 грн.
Депутати зокрема звернули увагу на суму в 100 000,00 грн на відшкодування за тимчасово вільні об’єкти, оскільки оренда приміщень має приносити в бюджет міста дохід, а не додаткові видатки.
Леонід Черепейнік зазначив, що свого часу із незрозумілих причин не зміг взяти в оренду комунальне майно відповідного призначення.
Службовці відділу точної цифри надходжень від оренди надати не змогли, проте зазначили приблизну цифру в 360 тис. грн на рік.
Піднімалося питання публікацій стосовно вільних приміщень для здачі в оренду. Погортавши сім сторінок оголошень на новому сайті Броварської міської ради ми знайшли останнє оголошення з переліком вільних приміщень під оренду від 05.09.2016 року.
Управління містобудування та архітектури просить на оплату праці восьми працівників — 978 300 гривень, нарахування 215 200 гривень, інші видатки — 58 100грн.
Крім того з бюджету розвитку планують витратити 595 100 гривень: 13000 — комп’ютер, 457 300 грн — на програму розробки містобудівної документації, 124 800 грн — на програму розробки та ведення містобудівного кадастру.
Відділ державного архітектурно-будівельного контролю на заробітну плату п’яти працівників просить 566 800 гривень, 124 700 грн —нарахування.
З бюджету розвитку суму 14 500 грн планують витратити на закупівлю жорсткого диску та багатофункціонального пристрою. Депутати запитали про нагальність покупки авто цього року і чи не доцільніше закупити авто з газовим обладнанням для економії коштів, оскільки пальне закладається з розрахунку 26 грн/літр.
Та головним було питання надходжень до бюджету від діяльності відділу. Представники архітектурно-будівельного контролю зазначили, що з червня провели близько 70 перевірок, сума штрафів по яких склала більше 6 млн грн. Проте на запитання Ірини Веремчук про суму реальних надходжень, зазначили, що до бюджету надійшло лише близько 151 тис. грн штрафів. Представники відділу в цьому аспекті скаржились на «дірки в законодавстві», через які «витікають» реальні надходження від порушників, проте депутати наголосили, що часом ці порушення санкціоновані керівниками відповідних міських служб, що узгодили сумнівні будівництва.
Спецвідділ контролю за станом благоустрою та зовнішнім дизайном на оплату праці планує отримати 704 900 грн, 155 100 — нарахування, інші видатки 124 100 грн, серед яких депутати звернули увагу на «супер-інтернет» за 3800 грн/рік та послуги зв’язку за 6000 грн/рік.
Проте головним чином дискусія точилась навколо гаражів-погребів. З цільового фонду в 2017 році на реалізацію програми «Чисте подвір’я» планують використати 100 000 грн.
У результаті обговорень вдалося вияснити, що демонтоване майно вивозиться на штрафмайданчик безальтернативного ТОВ «Транстріогруп» і кошти, що стягуються з власників майна за його зберігання, відповідно сплачується товариству. Левову частку суми складає використання техніки в процесі «очистки подвір’я». Проте, питання демонтажу мережі МАФів «Кулінічі» досі не вирішено.
Управління економіки запланувало видатків по оплаті праці 1 747 100 грн на 14 працівників, відповідні нарахування та інші видатки в сумі 127 900 грн.
Передивившись видатки по управлінням та відділам, можна помітити, що даний відділ єдиний, що бореться із зневодненням організму, оскільки включили у видатки з бюджету воду питну «Живой істочнік» та навіть електричний чайник.
Крім того, відділу терміново необхідно десять принтерів. А з бюджету розвитку — ксерокс-сканер, 10 комп’ютерів та кондиціонер.
У процесі обговорення видатків Ірина Веремчук попросила представників відділу долучитися до обговорення проблем надходжень до міського бюджету.
Фінансове управління на оплату праці планує витратити 1 538 600 грн, нарахування — 341 600грн, інші видатки — 1 080 000 грн. Запитань по видаткам фінвідділу практично не було.
У кінці зустрічі «без камери» знову піднімалося питання економії коштів, пріоритетності видатків та шляхів нових надходжень до бюджету міста.
vydatky_2017_sluzhba_ditej_ukv_arh_dabk_spetsviddil_ekonomika_finupravlinnya