Поки міський голова Ігор Сапожко перебував у тижневій відпустці, виконуючий його обов’язки Григорій Голубовський не лише проекзаменував переважну більшість чиновників, а і призначив керівників новостворених чи реорганізованих у процесі оптимізації управлінь, відділів та служб. Дива не сталося – оновлення міськвиконкому не відбулося: чиновників лише “перетасували”. Усе ж, пару “нових облич” з’явилося.
Броварський міськвиконком продовжує процес оптимізації задля підвищення якості роботи. У рамках реформування відбувається і оновлення складу міськвиконкому, тож чиновники продовжують складати іспити на підтвердження професійної кваліфікації, а бажаючі – пробують свої сили. І третього дня іспитів, 2 жовтня, бажаючих позмагатися за чиновницьке крісло прийшли одиниці. Загалом, участь у тестуванні взяло всього 7 “нових облич”. Двом усе ж удалося посунути в кріслах «старих» чиновників.
Конкурсанти, які взяли участь у іспиті 2 листопада.
У даному переліку зазначено вакансії, кількість претендентів на одну посаду та переможця по балах та співбесіді, якого комісія рекомендуватиме міському голові на заміщення вакантної посади.
1. Головний спеціаліст Служби містобудівного кадастру управління містобудування та архітектури :
- Жанна Мисик – 23 бали.
- Головний спеціаліст відділу містобудівної діяльності та реклами управління містобудування та архітектури:
- Яна Заєць – 23 бали;
- Валентина Прядка – 20 балів;
- Тетяна Давилюк – 21 бал.
- Головний спеціаліст відділу економічного розвитку та інвестицій управління економіки та інвестицій:
- Людмила Опанасенко – 21 бал;
- Інна Доценко – 18 балів (нове обличчя).
- Головний спеціаліст відділу нарахування заробітної плати управління централізованого бухгалтерського обліку:
- Людмила Опанасенко (відмовилася проходити іспит, позаяк визначилася із посадою);
- Тетяна Худько – 25 балів.
- Головний спеціаліст відділу обліку та звітності управління централізованого бухгалтерського обліку:
- Ніна Уточкіна (не з’явилася);
- Людмила Опанасенко – 24 бали (відмовилася проходити іспит, позаяк визначилася із посадою);
- Валентина Соколяк – 20 балів (нове обличчя).
- Начальник відділу економічного розвитку та інвестицій управління економіки та інвестицій:
- Олена Коваленко (відмовилася складати іспит);
- Наталія Галецька – 19 балів;
- Наталія Іжикова – 23 бали.
- Начальник відділу формування бізнес-клімату управління економіки та інвестицій:
- Наталія Галецька – 23 бали;
- Олена Коваленко – 20 балів;
- Стефанія Феденко – 24 бали.
- Начальник відділу технічної підтримки та програмного забезпечення Служби забезпечення діяльності :
- Ігор Падій – 18 балів (відібраний за співбесідою);
- Олексій Кравченко – 18 балів.
- Головний спеціаліст відділу культури:
- Олена Кальченко (відмовилася);
- Ольга Кунцевська – 22 бали (нове обличчя);
- Ганна Балог (відмовилася).
- Головний спеціаліст відділу фізичної культури та спорту. Вакансію знято за відсутності потреби.
- Головний спеціаліст сектору роботи з молоддю відділу сім’ї та молоді:
- Тетяна Паралюш – (відмовилася проходити іспит);
- Оксана Голота – 23 бали.
- Головний спеціаліст сектору роботи з сім’ями та дітьми відділу сім’ї та молоді, 2 вакансії:
- Тетяна Барабанова – 23 бали;
- Ірина Галуза – 16 балів;
- Наталія Гладуш – 16 балів;
- Марія Вороніна – 21 бал.
- Головний спеціаліст відділу аналізу та планування управління економіки та інвестицій. 2 вакансії:
- Людмила Опанасенко (відмовилася проходити іспит, позаяк визначилася із посадою);
- Олена Максимчук – 20 балів;
- Олена Новікова – 18 балів;
- Олена Коваленко – 21 бал;
- Оксана Дрок – 21 бал.
- Стефанія Феденко (відмовилася проходити іспит, позаяк визначилася із посадою – «начальник відділу формування бізнес-клімату управління економіки та інвестицій»).
- Головний спеціаліст відділу формування бізнес-клімату управління економіки та інвестицій:
- Людмила Опанасенко (відмовилася проходити іспит, позаяк визначилася із посадою);
- Олена Флячинська – 20 балів;
- Олена Новікова – 18 балів (нове обличчя);
- Олена Максимчук – 21 бал.
Як повідомила начальниця відділу персоналу Віра Наконечна, хоча конкурс на заміщення вакантної посади заступника начальника відділу сім’ї та молоді – завідувача сектору роботи з молоддю і відбувся, але єдина конкурсантка – Ганна Балог (нове обличчя) – значно не добрала балів: 6 проти мінімальних 15, тож конкурс проведуть повторно. Також повторно відбудеться конкурс на ще одну вакантну посаду – головного спеціаліста відділу обліку та звітності управління централізованого бухгалтерського обліку.
Нова структура виконавчих органів Броварської міської ради мала вступити в дію з 01.11.2018 року, та починаючи з 31 жовтня, станом на 6 листопада, екзамени тривають, адже згідно з процедурою оптимізації, частину «старих» керівників та заступників управлінь, відділів та секторів звільнено, тож нові призначаються у прискореному темпі.
Найпершим – 1 листопада – відбулося призначення начальника юридичного управління Олександра Каштанюка. Цього ж дня його було введено в склад екзаменаційної комісії. З 1 листопада призначено на посади ще низку керівників, частину з яких, згідно з процедурою реорганізації, за словами Віри Наконечної, призначено без конкурсу – по переведенню:
- Володимир Маковський – начальник управління з питань комунальної власності та житла;
- Тетяна Данюк – заступниця начальника управління з питань комунальної власності та житла;
- Лариса Теплюк – начальниця служби у справах дітей та сім’ї;
- Наталія Попович – начальниця центру обслуговування «Прозорий офіс»;
- Олена Краснікова – начальниця управління централізованого бухгалтерського обліку.
- Леся Гудименко – начальниця відділу земельних ресурсів;
- Оксана Фаранюк – начальниця відділу ведення державного реєстру виборців;
- Петро Приказчик – начальник відділу з питань НС та взаємодії з правоохоронними органами;
- Руслан Федун – начальник відділу матеріального забезпечення;
- Дмитро Рожков – начальник відділу фізичної культури та спорту.
Прізвища начальників та заступників управлінь, відділів, яких призначено з 1 листопада, що пройшли відбір за іспитами:
- Ігор Падій – начальник відділу технічної підтримки та програмного забезпечення Служби забезпечення діяльності;
- Микола Загуменний – начальник управління економіки та інвестицій – начальник відділу аналізу та планування;
- Тетяна Поліщук – заступниця начальника управління економіки та інвестицій – начальник відділу аналізу та планування;
- Олена Коровіна – завідувачка сектору зовнішніх зв’язків відділу інформаційної політики та зовнішніх зв’язків Служби забезпечення діяльності;
- Ірина Куліш – начальниця відділу інформаційної політики та зовнішніх зв’язків Служби забезпечення діяльності;
- Богдан Мельниченко – начальник управління інспекції та контролю;
- Юрій Жимайлов – начальник відділу з питань екології управління інспекції та контролю;
- Людмила Ковшун – начальниця відділу з питань контролю за додержанням законодавства про працю управління інспекції та контролю.
Призначені з 2 листопада:
- Світлана Батинчук – начальниця управління містобудування та архітектури – начальниця Служби містобудівного кадастру;
- Михайло Черняк – начальник відділу контролю за станом благоустрою управління інспекції та контролю;
- Лілія Рибакова –начальниця служби містобудівного кадастру;
- Ярмоленко Аліна –начальниця відділу сім’ї та молоді. Призначена з 6 листопада.
З огляду на призначення, відбулося лише «перетасування» чиновників. З «нових облич» зайняли чиновницьке крісло дві особи – Ольга Кунцевська (головний спеціаліст відділу культури) та Валентина Соколяк (головний спеціаліст відділу обліку та звітності управління централізованого бухгалтерського обліку). Ольга Кунцевська відома в Броварах як організаторка дитячих фестивалів “БравоKids”.
Зауважимо, що протягом 31 жовтня–5 листопада, коли і відбувалися іспити та призначення, міський голова перебував у відпустці. Відповідно до ст. 42 ч.4 п.10 Закону України «Про місцеве самоврядування», призначення та звільнення керівників відділів та управлінь відноситься до повноважень міського голови. Тому, ймовірно, Григорій Голубовський, який був «міським головою на тиждень», «перетасувавши» чиновників, перестрахувався, і зробив призначення на випробувальний термін – 3 місяці.
Нагадаємо, що процес оптимізації не зачепив керівництво міста, тож на своїх посадах залишаються як три заступники міського голови, так і керуючий справами виконкому та радник мера з питань АТО. Позаяк посади секретаря міської ради та міського голови є виборними і під процес оптимізації формально не підпадають, ймовірно, варто звернути увагу і на них.
Григорій Голубовський про кадрові призначення на оперативній нараді 5 листопада.
Фото – авторки