Під час позачергової наради координаційної ради з питань АТО 10 січня було створено комісію, що займатиметься розподілом пільгового житла для учасників_ць бойових дій.

Підготовку щодо розподілу житла учасника_цям АТО координаційна рада почала після прохання міського голови Ігоря Сапожка. Адже забудовники, які погодилися надати пільгове житло, просять інформацію щодо кількості помешкань, кімнатності та поверховості. У зв’язку з цим було вирішено провести позачергову нараду 10 січня спільно з начальником відділу з житлових питань Володимиром Маковським. 

Попри те, що самого пана Маковського не попередили (із якихось причин радник міського голови з питань АТО Станіслав Малець не доніс доручення до його відома), службовець таки був присутній. Окрім цього, засідання ради відвідала рекордна кількість людей. Очевидно, житлові питання серед учасників_ць бойових дій справді на часі. 

Як повідомив начальник відділу з житлових питань, станом на 1 січня 2018 р. в черзі на житло перебуває 27 інвалідів війни та 266 учасників_ць бойових дійВін також зазначив, що цифри постійно змінюються, і до кінця січня кількість останніх може сягнути 270-ти. На думку Володимира Маковського, при складанні черги на житло координаційній раді варто, у першу чергу, зважати на дату, коли людина стала в чергу. “От є, наприклад, випадок із одним бійцем. Він у складі сім’ї тестя стояв у черзі з 88-о року. Тепер розлучився і в черзі стоїть індивідуально. Але індивідуально і як учасник бойових дій він зареєстрований 2015. Тому вам (координаційній раді, — прим. ред.) потрібно орієнтуватися саме на те, коли людина стала в чергу”, — наголосив пан Маковський.

Володимир Маковський розповідає присутнім про чергу на житло

Присутні на нараді вирішили створити спеціальну комісію, члени якої займалися б вивченням особових справ і укладанням черги на помешкання з допомогою відділу з житлових питань. За власним бажанням до комісії увійшли: Олександр Басенко, Володимир Похилько та Оксана Савоста. Уже наступного понеділка вони зустрінуться з Володимиром Маковським та почнуть вивчати особові справи. Зазначимо, що зі слів членів новоутвореної комісії, та черга, що вони її укладатимуть, базуватиметься на часі реєстрації учасників бойових дій та їхніх потребах. 

Оксана Савоста також повідомила, що, за словами міського голови, у 2018 році для учасників_ць бойових дій планують виділити 10-20 помешкань. Нагадаємо, що в УБК передбачили віддати 10% квартир у будинку по вул. Олімпійська і 14% по вул. Симоненка учасника_цям АТО.

Одначе на зведення будинку по вул. Симоненка й досі немає дозволу через відсутність доступу до електрики від Київобленерго. Як запевняє міський голова, робота в цьому напрямку триває. Він зустрічався з Володимиром Гетмановим, технічним директором “Київобленерго”, однак питання й досі лишається невирішеним. Окрім цього, під час наради Володимир Маковський висловив особисті сумніви щодо термінів зведення будинку по вул. Олімпійська: “Просто я там поруч живу, і поки не бачу, щоб вони починали будівництво взагалі”.

Відповідно до чинного законодавства учасники_ці бойовий дій, які потребують поліпшення житлових умов, мають право на першочергове отримання житла. Тобто для отримання житла учасник_ця бойових дій повинні належати до однієї з категорій «осіб, що потребують поліпшення житлових умов». Інваліди війни мають право на позачергове одержання житла.

Норма жилої площі, на отримання якої має право особа, — не менше 9-ти (рівень середньої забезпеченості громадян жилою площею в м. Києві) і не більше 13,65 кв. м на одну особу, тобто на кожного члена сім’ї (ст. 47 Житлового кодексу УРСР). Для того, аби стати в чергу на отримання житла, необхідно подати відповідну заяву й такі документи до відділу з житлових питань: 

  • копія паспортів всіх повнолітніх членів сім’ї, які стають на квартоблік;
  • копія свідоцтва про одруження або про розірвання шлюбу;
  • копії свідоцтв про народження дітей;
  • довідка ЖЕО про склад сім’ї;
  • довідка з місця роботи (місце роботи, займана посада);
  • копія посвідчення учасника бойових дій, інваліда війни;
  • якщо хтось із членів сім’ї, який виявив бажання стати на квартирний облік, мав чи має квартиру або будинок, що належить йому на праві приватної власності, – копія правовстановлюючого документа (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, договір дарування тощо);
  • у разі проживання у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам, – довідка (виписка з рішення виконавчого комітету місцевої ради) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам;
  • у разі проживання за договором піднайму жилого приміщення – копія договору піднайму між основним наймачем і піднаймачем, засвідчена в ЖЕО;
  • у разі наявної тяжкої форми хронічного захворювання (згідно із затвердженим переліком) –оригінал медичного висновку лікарсько-консультативної комісії (ЛКК).
Поділитись

Про Автора

Дарина Мізіна