У випадку аварій чи виникнення запитань щодо централізованого опалення, постачання гарячої та холодної води, водовідведення, а також технічного обслуговування внутрішньобудинкової системи, відтепер можна буде зателефонувати і вночі, і у вихідні. З метою покращення якості обслуговування клієнтів КП «Броваритепловодоенергія» створило єдину цілодобову оперативно-аварійну службу та запустило нові номери зв’язку. Про це під час сьогоднішньої оперативної наради за участі міського голови розповів Василь Андреєв, керівник комунального підприємства.
Як зазначив журналістам «Трибуни-Броварів» Василь Андреєв, нову службу відкрили ще 1 серпня. Відтепер у «Броваритепловодоенергія» є єдиний центр, звідки здійснюється керування процесом. Інженерно-технічний працівник на тому боці слухавки зможе координувати діяльність. У разі потреби – залучати працівників з інших підрозділів, спілкуватися і контактувати з іншими службами міста.
Очільник КП «Броваритепловодоенергія» зауважив, що в нову службу підібрані керівники які мають відповідний досвід роботи. Раніше у нічний час аварійна служба фактично залишалась без керівництва – були лише оператори і майстер на дільниці.
Зателефонувати до нової оперативно-аварійної служби можна буде за п’ятьма телефонами. Наразі без неполадок діють чотири з них: (04594) 5-35-38, 5-20-89, (050) 444-86-39, (050) 384-74-64, (050) 386-73-08.
Василь Андреєв зазначив, що один із стаціонарних телефонів зараз має технічні проблеми. Але протягом тижня КП «Броваритепловодоенергія» має намір їх виправити. Коли неполадки усунуть, телефонувати можна буде також за номером (04594) 5-20-89.