Від місцевих перевізників надходять звернення про підвищення тарифів на пасажирські перевезення. Про це під час оперативної наради виконавчих органів влади розповів начальник управління економіки Микола Загуменний.
Водночас міський голова Ігор Сапожко звернув увагу на чималу кількість заяв та скарг щодо неякісної роботи перевізників від пасажирів. Зокрема, транспорт, який курсує на маршрутах по бульвару Незалежності та Симона Петлюри регулярно не забирає пасажирів, і складається враження, що 50% автобусів просто не виходить на маршрути.
Окрему увагу учасники засідання приділили незадовільній роботі перевізника маршруту №411. Згідно скарг містян, автобуси систематично ігнорують зупинку «Розвилка», через що діти в морозну погоду не могли дістатися до своїх шкіл. Чи то жартома, чи серйозно пану Загуменному порадили слідкувати за соціальною мережею Facebook, де постійно надходять скарги на неякісну роботу водіїв.
Міський голова нагадав про те, що 30 грудня 2016 року проходила спільна нарада з місцевими автоперевізниками, де порушували питання про створення концепції щодо пільгового проїзду.
«Ми говорили тоді про пільгові перевезення, були присутні начальники фінансового управління та соціального захисту. Дійшли висновку, що перевізники мають робити подання, які ми розглянемо в рамках чинного законодавства. Обговорювали якість перевезення…На маршруті №411 по п’ять-шість скарг на день», — розповів Сапожко.
У продовження теми учасники засідання згадали про бруд у маршрутках та про неможливість навіть перебувати у салонах деяких автобусів.
Начальник управління економіки Микола Загуменний запевнив, що на тижні має бути нарада з автоперевізниками, де «з кожним це питання буде обговорено».
Заступник міського голови Григорій Голубовський навпаки висловив обурення такому можливому способу моніторингу ситуації як перегляд соціальних мереж: «Сіли самі і покаталися по автобусах та подивилися ситуацію!».
Пан Голубовський запропонував не чекати звернень та скарг громадян, а провести своєрідні перевірочні рейди по маршрутах.
А поки мешканці Броварів продовжують повідомляти про транспортні проблеми, зокрема, з маршрутом №9.
Маршрут №9:
Завод порошкової металургії — бульвар Незалежності – вул. Симона Петлюри — Київська — Короленка — Марії Лагунової — Гагаріна — Небесної Сотні — Грушевського — Ярослава Мудрого — вул. Гоголя — Київська — вул. Шевченка — Центральна районна лікарня (Нова поліклініка).
Кінцева зупинка маршруту — магазин «Базис» на вулиці Металургів,4. Але за фактом транспорт розвертається або біля Трикотажної фабрики (синя позначка на карті), або біля АТП (вул. Металургів, 21, сіра позначка на карті). Біля магазину ж «Базис» його чекають діти, які прямують до школи. Так само й пенсіонери з навколишніх вулиць не можуть доїхати до лікарні чи поліклініки.
«На усіх стовпах нашого району розвішані графіки маршруток, але немає знаку, де ця кінцева зупинка, і діти бігають за маршруткою. А якщо вона і доїжджає, то практично ніколи не зупиняється і ніхто не знає, де її чекати і за яким графіком. Останнім часом вони сюди практично не їздять», — розповів пан Кужель.
За словами пана Максима, він неодноразово звертався в усній формі до керівництва ТОВ «ТК «Автосоюз». «Намагався декілька разів зв’язатися з директором, але його ніколи немає на місці. Перемикають на диспетчера, той розводить руками: «Візьмемося за вирішення проблеми». Але ось уже чотири місяці проблема з місця не зрушила. По суті, потрібно бігти на маршрут №403 (проходить через вулицю Щолківська — прим. Т. Б.) або на залізничний вокзал», — розповів мешканець.
Нагадаємо, що проблема з маршрутками та їх курсуванням, зокрема, на рейсі №9 піднімалася ще у вересні, коли відбулося відкриття нового приміщення Будинку дитячо-юнацької творчості на вулиці Грушевського
Нова будівля знаходиться в дворах між вулицями Грушевського, Ярослава Мудрого та Гоголя. І тут є проблема – якщо до Будинку творчості зручно дістатися — з боку Ярослава Мудрого чи від Київської, то від нього додому — проблематично. Маршрут №9, який проходить біля парку «Перемога», курсує з інтервалом раз у 40 хвилин, а з вулиці Ярослава Мудрого в центр маршрутки не повертають, а йдуть на Торгмаш. Якщо ж їхати з вулиці Київської (зупинка «Інтернат»), то ввечері маршрутки йдуть переповнені і немає не те що сидячих, а й стоячих місць.
Треба зауважити, що заняття для понад тисячі дітей завершуються о 18-19-й годині, часом пізніше, тож восени та взимку, коли холодно, виїхати з мікрорайону практично неможливо.
Поверталися до цього питання і на оперативних нарадах виконавчих служб у листопаді 2016 року. Тоді все той же начальник управління економіки Микола Загуменний зазначав, що на графік роботи маршруту №9 багато скарг і тоді ж Микола Васильович говорив, що на тижні планується збільшення кількості автобусів на маршруті.
Для порівняння відео з обох оперативних нарад в стилі «знайди 5 відмінностей», засвідчує, що проблема не тільки не вирішена, а й, здається, навіть не розглядалася.
А між тим, за словами чиновників, тема підвищення тарифів на маршрутки є актуальною. Зокрема, у сусідньому Борисполі перевізники задля підвищення вартості проїзду навіть зупинили на два дні транспорт…