Броварська міська рада проведе конкурсний добір на посаду нового начальника управління інспекції та контролю. Про це йдеться в оприлюдненому сьогодні розпорядженні міського голови.

Як зазначено в умовах конкурсу, кандидатам слід подати документи до 17:00 10 лютого 2020 року до Броварської міської ради: вул. Гагаріна, 15, каб. 201. Відповідальна особа – Марина Переверзенцева: 04594-5-32-48, [email protected].

У випадку перемоги в конкурсі на нового керівника очікуватиме посадовий оклад у 7200 грн з можливістю отримувати нарахування за вислугу років, ранг посадової особи місцевого самоврядування. А за наявності достатнього фонду оплати праці – премію.

Зазначимо, раніше управління інспекції та контролю очолював Богдан Мельниченко. Як розповів чиновник, тепер він – головний спеціаліст відділу архбудконтролю в цьому ж управлінні.

Перелік питань на перевірення знань претендентів на посаду

  1. Якими нормативними актами керується в своїй роботі органи держархбудконтролю.
  2. Порядок організації та проведення позапланових та планових перевірок дотримання містобудівного законодавства.
  3. Види робіт, без виконання яких можливе прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.
  4. Основні засади проведення авторського та технічного нагляду у процесі будівництва.
  5. Виконання підготовчих та будівельних робіт. Які документи посвідчують право виконання таких робіт, порядок їх отримання.
  6. Що належить до вихідних даних на проектування.
  7. Основні види правопорушень у сфері містобудівної діяльності.
  8. Визначення поняття самочинного будівництва.
  9. Поняття класу наслідків (відповідальності), визначення та порядок віднесення об’єктів до певного класу наслідків (відповідальності).
  10. Перелік документів, які необхідно надати для отримання дозволу на виконання будівельних робіт.
  11. Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що належать до об’єктів із незначним класом наслідків (відповідальності) СС1.
  12. Порядок накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.
  13. Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що належать до об’єктів із середнім СС2 та значним СС3 класами наслідками (відповідальності).
  14. Визначення органів, уповноважених розглядати справи про правопорушення у сфері містобудування, та посадових осіб, які мають право накладати штрафи.
  15. Перелік підготовчих робіт, які можуть здійснюватись за повідомленням про початок виконання підготовчих робіт.
  16. Визначення термінів «благоустрій населених пунктів», «територія» та «вулично-дорожня мережа»
  17. Об’єкти благоустрою міста (перелічити).
  18.  Технічна документація з питань благоустрою територій населених пунктів.
  19.  Анулювання дозволу на порушення об’єктів благоустрою.
  20. Організація благоустрою населених пунктів.
  21. Гарантії працівників, обраних на виборні посади.
  22. Визначення тривалості відпустки.
  23. Види відпусток.
  24. Трудовий договір.
  25. Порядок вивільнення працівників.
  26. Охорона навколишнього природного середовища від неконтрольованого та шкідливого біологічного впливу.
  27. Додержання екологічних вимог при використанні природних ресурсів.
  28. Права підприємств, установ та організацій у сфері поводження з відходами.
  29. Охорона та утримання зелених насаджень.
  30. Порядок видалення зелених насаджень.

Умови конкурсу та вимоги до кандидата

Загальні умови

Посадові обов’язки Здійснює виконання завдань щодо:

  • здійснення керівництва діяльністю управління, представляє його у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями в Україні та за її межами, несе персональну відповідальність за виконання покладених законом на зазначений орган завдань;
  • організації та контролю виконання в управлінні Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів Мінрегіону, Держархбудінспекції, інших органів державної влади, пов’язаних зі сферою діяльності управління, розпорядження голови Броварської міської ради та виконавчого комітету;
  • організації здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками, розташованих у адміністративних межах м. Бровари;
  • здійснення інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань за додержанням законодавством про працю;
  • накладання штрафів в межах та відповідно до вимог, визначених Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності”;
  • організації перевірки стану благоустрою, чистоти та порядку на території міста, у разі потреби, спільно з представниками виконавчих органів міської ради;
  • затвердження заходів проведення місячників з благоустрою та контролює їх виконання;
  • контролю організації тимчасових місць торгівлі, видачу дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмову в їх видачі, переоформлення, видачу дублікатів, анулювання дозволів та ведення їх обліку;
  • вжиття термінових заходів з усунення стихійних лих та аварій на території міста в межах своєї компетенції та функціональних обов’язків;
  • видання наказів з питань, що належать до компетенції управління, без доручення діє від імені управління, приймає участь у комісіях та засіданнях, на яких розглядаються питання, що відносяться до компетенції управління;
  • укладає угоди, видає доручення в межах наданих повноважень;
  • розподілу функціональних обов’язків між заступником та працівниками управління;
  • здійснення інших повноважень, визначені законом.
Умови оплати праці
  • посадовий оклад – 7200.00 грн;
  • надбавка за вислугу років;
  • надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування;
  • за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Безстроково
Перелік документів,  необхідних для участі в конкурсі, та строк подання
  • заява на участь у конкурсі;
  • особова картку за формою П-2 ДС з додатками;
  • 2 фото розміром 4 х 6 см;
  • документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;
  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • військовий квиток (для військовозобов’язаних);
  • електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua;
  • письмова згоду на оброблення персональних даних.

Документи приймають до 17 год «10» лютого 2020 року за адресою: 07400, Київська обл.,  м. Бровари, вул. Гагаріна,15, к. 201.

Дата, час і місце проведення конкурсу Визначається відповідно до  п. 5.2. порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад органу місцевого самоврядування Броварської міської ради Київської області, затвердженого розпорядженням №45-ОС від 27.02.2015.
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Перевезенцева Марина Миколаївна

04594-5-32-48

[email protected]

Загальні вимоги

Освіта Вища  освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра
Досвід роботи Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Володіння державною мовою:

 

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

Освіта Напрямок підготовки архітектурного, будівельного спрямування або право
Знання законодавства Конституція України, закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, практика застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції.
Знання сучасних інформаційних технологій впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Якісне виконання поставлених завдань Уміння аналітично мислити, працювати з нормативно-правовими актами, готувати аналітичні матеріали і довідки.

Навички використання комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення відповідно до посадових обов’язків.

Уміння планувати роботу, встановлювати пріоритети задля ефективного використання робочого часу. Вміння працювати з інформацією.

Орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

Командна робота та взаємодія Вміння працювати в команді.
Сприйняття змін Здатність приймати зміни та змінюватися.
Особистісні компетенції Відповідальність, аналітичне мислення, точність та чіткість у роботі з документами, комунікабельність, організованість, ініціативність, політична неупередженість, об’єктивність, дотримання професійної етики та культури спілкування.  Наполегливість. Стресостійкість. Тактовність. Культура спілкування.

 

Головне фото – Engin Akyurt

Читайте також:

  1. 10 кандидатів на 8 вакансій директорів шкіл: підсумки І етапу конкурсу
  2. У Броварах знову шукають перевізника на маршрут № 9. КОНКУРС

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: