Шахраї та недобросовісні клієнти були і є фактично в усіх різновидах сфери послуг. Не виключення і охоронні. Як вплинути на недобросовісних клієнтів – практиктика від охоронної фірми ТОВ «Комкон-груп».  

Група компаній «Комкон-груп» охороняє в Україні 20 тис. об’єктів 24 год на добу 7 днів на тиждень, розповідає  співзасновник  ТОВ «Комкон-груп» Олександр Попелуха. Це не лише квартири, будинки, школи, дитсадки, офіси, а й особиста охорона.

Цілодобову службу з охорони майна в Броварах і районі несуть 36 групи швидкого реагування, пересування яких фіксує монітор у будь-якій точці перебування.

Завдяки  охоронній сигналізації з тривожною кнопкою та мобільному додатку, клієнти завжди в курсі всього, що відбувається у їхньому будинку під час відсутності.

Тільки в Броварах та районі «комконівці» охороняють 8 тис. об’єктів. Товариство максимально виконує всі обов’язки з охорони, прописані в договорі, каже Олександр Попелуха, однак  щомісяця до 300 користувачів не сплачують за отримані послуги. Понад рік не сплачують за послуги 10 осіб. Про причини не сплати – не повідомляють, на звернення та претензії  – не реагують, тож від охоронної сигналізації боржників відключено і готуються позови до суду.

Останній судовий наказ Господарського суду Київської області щодо примусового виконання рішення про сплату заборгованості датовано 18 грудня 2019 р. Так, 17 500 грн основних витрат  та ще близько 2 тис. грн  інфляційних та річних витрат і судового збору стягнено з жителя Броварів, який мешкає на вул. Короленка. Як зазначено в судовому рішенні, чоловік  неналежно виконував умови договору. Зокрема, протягом 7 місяців 2018 року вчасно не сплачував за користування охоронними послугами. Окрім цього, на звернення і претензії не зважав, на судові засідання не з’являвся.

Комкон-групБроварський міськрайонний відділ державної виконавчої служби від 16 січня 2020 р. відкрив виконавче провадження про примусове виконання наказу Господарського суду і постановою наклав арешт на рухоме і нерухоме майно боржника до того часу, допоки він не розрахується з боргами. Лише після цього чоловік  розпочав їх повертати.

Олександр Попелуха  зауважує, що вони готові до співпраці і, власне, завжди йдуть на поступки клієнтам, якщо вони повідомляють про причини невчасної оплати та озвучують термін виконання договору. А з шахраями та недобросовісними клієнтами не лише вчинятимуть за законом, а й надаватимуть розголосу інцидентам, щоб інші не потрапили до них на «гачок».

Читайте також:

  1. «На гарячому»: у кіоску в парку «Перемога» охоронці затримали грабіжника
  2. Не встиг: грабіжника у Броварах охорона затримала на підвіконні

  3. «Комконівці» затримали крадія елітного алкоголю

  4. У Броварах горіли шахти ліфтів житлової багатоповерхівки. ФОТО

Головне фото – з інтернету

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: