Роман Сімутіндепутат Київської обласної Ради, лідер ГО «Нові Бровари» 

Редакція сайту може не поділяти погляди авторів та не несе відповідальності за інформацію, опубліковану в розділі «Блоги». Відповідальність за зміст, достовірність фактів, цитат, власних назв та інших відомостей несуть автори текстів, розміщених у розділі «Блоги».

Пропоную переглянути, як школи закуповують один і той самий продукт у одного постачальника, але за різними цінами. Найбільш показовим є випадок із ТОВ «Переяслав Молпродукт».

Перше, що викликає подив – це обсяг поставок. Наше управління освіти виявилось найбільшим покупцем переяславської молочної продукції – аж на 39,4 млн грн. І це не враховуючи  окремі закупівлі шкіл.

Друге – це діапазон цін. Так, вартість може бути різною на різних обсягах, але ж школи закуповують приблизно однаковий об’єм! І ось тут починається найцікавіше. Чи може ціна на молоко зрости за 4 дні на 2 грн, через тиждень – знизитися на 1 грн, а потім узагалі «провалитися» на 5 грн?

У Броварській освіті це – можливо.

Молоко 10.01 14.01 21.01 11.04 18.04 20.05 17.09 20.11
УОН БМР       12,66 13,92 15,30   16,80
Школа №2   18,90            
Школа №7     17,64          
Школа №9             15,60  
Броварське НВО 16,80              

А ось ще один цікавий факт: у один день 2-а школа закуповує масло вершкове на 33% дорожче за НВО! А через тиждень 7-а школа купує  масло на 11% дешевше. Тобто, у 2-ї школі початкова вартість завищена на 44%! Аналогічна ситуація і з ЗОШ № 1, 5 та 9. При цьому не забуваємо: це один і той постачальник.

Масло вершкове 14.01 21.01 29.03 27.05 17.09 19.11
Школа №1     174,00      
Школа №2 184,50          
Школа №5     174,00      
Школа №7   128,10   140,70   150,00
Школа №9         174,00  
Броварське НВО 142,20          

Схожа ситуація і з сиром кисломолочним. 2-а школа знову виділилася: ціна відразу на 22% вища за НВО! Цікаво: у чию ж кишеню потрапить ця різниця?

Сир кисломолочний 15.01 21.01 27.03 27.05 15.07 16.09 20.11
УОН БМР     50,88 55,92 61,50 67,62 74,34
Школа №1     69,00        
Школа №2 94,80            
Школа №5     69,00        
Школа №7   84,00          
Школа №9           69,00  
Броварське НВО 78,00            

Здогадайтеся, чому Бровари є найбільшим клієнтом «Переяслав Молпродукту»? Бо нашому міському керівництву глибоко чхати на здоров’я наших дітей, головне – «БАБКИ»!

Наприклад, у Чернігові провели перевірку молочної продукції з Переяслава та виявили, що молоко, масло і сметана не відповідають установленим вимогам якості.

У Харкові перевірили сир кисломолочний того ж Переяслава. І теж біда: жирність занижена (фактично 8,0 % при заявленій 9,5 %), наявні бактерії групи кишкової палички, перевищена кількість дріжджів та пліснявих грибів.

Аналогічні висновки робить і Центр експертиз «Тест»:  молочна продукція від «Переяслав Молокопродукт» просто небезпечна! Про це можна прочитати ТУТ і ТУТ.

І це триватиме доти, доки батьки  дозволятимуть керівництву шкіл це робити.

Сьогодні вчителям ЗОШ №2, директор якої займає почесне І місце у рейтингу корупції у броварських школах, «пропонують» поставити підпис під листом щодо фейковості мого попереднього розслідування.

Ставити чи ні  – на совісті кожного, а в моїх розслідуваннях тільки факти і нічого особистого.

Читайте також: Про головного корупціонера в броварській освіті та рейтинг хабарництва серед міських шкіл  

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: