23 травня та 6 червня цього року відбулися засідання інвестиційних рад міста. Члени інвестради розглянули звернення щодо розміщення рекламних носіїв та встановили пайову участь підприємствам та фізичним особам. Також членам інвестради було презентовано відкриття двох мережевих закладів харчування відомого бренду «Hesburger».

Уперше за останні роки обидва засідання інвестрад відбулися без присутності ЗМІ та проведення відео зйомки. Причому, на засіданні 6 червня з депутатського корпусу був присутній лише Максим Семенов. Про засідання також не повідомлялося на сайті БМР. Фактично, усі рішення приймають чиновники міської ради і це не має нічого схожого на консультації з громадськістю.

Серед інших, на засіданнях було розглянуто і такі питання:

  1. Звернення ФОП Гулевець О.О. щодо прибудови обідньої зали до кафе-перукарні по вул. Гагаріна, 20-Б. Питання знято з розгляду в зв’язку з не явкою підприємця на засідання. Важко зрозуміти, що мав на увазі підприємець, адже літня тераса біля ресторану «Олівер Твіст» давно працює.
  2. ФОП Ганжа О.А. звернувся щодо узаконення вивісок на фасаді салону мережі тату-студії «ТАТТОО» по вул. Короленка, 67. Члени інвестради підтримали підприємця за умови отримання усіх дозволів. Чому підприємець вивісив рекламу на фасад будинку до отримання дозволів учасників засідання не зацікавило.

Салон ТАТТОО – рекламні вивіски вже на фасаді

  1. ФОП Пухлікова М.В. звернулась щодо встановлення рекламного штендера біля свого магазину по вул. Гагаріна, 11-А. Майже одностайно члени інвестради не підтримали це рішення, позаяк рекламних штенедрів біля цього будинку на центральній вулиці міста стільки, що важко пройти. Нагадаємо: встановлювати рекламні носії на газонах заборонено, а доріжки до фасадів магазинів у цьому будинку занадто вузькі.
  2. Проте майже одностайно було підтримано розміщення вивіски на фасаді будинку по вул. Чорновола, 6-А, офіс 6 – виключно на фасаді цього офісу.
  3. Звернення ТОВ «Амеда Бровари» інвестрада розглядає не вперше. Так, приватна медична клініка бажає розміщувати свою рекламу на центральних вулицях міста. Цього разу вони звернулися за дозволом розмістити рекламу за адресами: Київська, 243; Київська, 292 та Київська, 286. За першими двома адресами в якості реклами вони пропонували розміщення об’ємних просторових конструкцій у вигляді слоника – фірмового знаку цієї клініки, а по Київській, 286 – розміщення стели. Члени інвестради погодилися, що конструкція слоника має досить естетичний вигляд, але на центральній вулиці міста не доречна. Загалом, реклами на центральної вулиці вже забагато. При цьому  така конструкція була би доречною у місцях відпочинку дітей, наприклад, у парку «Перемога» та інших місцях. Для цього УБЖКГІТ було дано доручення запропонувати альтернативні місця для розташування об’єктів зовнішньої реклами.

Фігурка слоника – символ приватної мед. клініки «Амеда Бровари»

  1. Щодо звернення ФОП Львова О.П. із приводу розміщення об’єктів зовнішньої реклами піцерії «Піцбург» за адресами: вул. Київська, 163 та вул. Я. Мудрого, 36 (за місцями розташування закладів піцерії), то на думку членів інвестради, реклами саме цієї піцерії вже достатньо. Заклад у Броварах досить впізнаваний та має інші об’єкти реклами, тому у встановленні додаткових двох бордів на центральних вулицях міста потреби не має.

Рекламний щит піцерії «Піцбург» по вул. Київській

  1. ТОВ «Просперітас» забудовник житлового комплексу «Скандія» звернувся щодо розміщення банера  на боковому фасаді одного з двох своїх будинків по вул. Героїв Крут, 16. Цю  пропозицію члени ради підтримали при умові погодження із керуючою компанією, яка обслуговує ці будинки.

На одному з цих фасадів буде розміщено рекламний банер. Автор фото – Максим Дяченко

  1. Міжнародний громадський рух «Аллатра» звернувся за дозволом на розміщення банерів на зупинках громадського транспорту. Представники організації наполягали, що ці банери суто соціальна реклама, позаяк в якості реклами були тексти з «псевдодуховною тематикою». Саме ця пропозиція надихнула члена інвестради, депутата БМР Юрія Чередника на написання посту в соцмережі ФБ.

Так, депутат запитав громаду, чи потрібна місту така соціальна реклама, і отримав цілком прогнозовану відповідь: це не соціальна реклама, до того ж  рекламою захаращено усе місто. Крім того, поміж текстів «за усе добре» на рекламі присутній CQ-код, який  «веде» на сайт організації. Зрозуміло, що усі члени інвестради, окрім цього депутата, проголосували проти.

Приклад «соціальної» реклами, яку було запропоновано для розміщення на зупинках. Автор фото – Юрій Чередник

  1. Уже не вперше члени інвестради заслуховували представників ПП «Ветбіо», яким встановлювався відсоток пайової участі за реконструкцію частини виробничого корпусу під цех із виробництва та фасування ветеринарних препаратів по бульв. Незалежності, 18. І якщо на попередньому засіданні інвестради представники підприємства категорично були не згодні зі встановленням розміру пайової участі у розмірі 10% та наполягали на 5%, то цього разу вони були налаштовані інакше. Зокрема, погодилися, що 10% від проектно-кошторисної вартості будівництва – це невелика сума, тож попросили встановити їм саме такий відсоток. Члени інвестради погодилися.
  2. Звернення приватного акціонерного товариства «Броварський меблевий комбінат» ( «Фабрика «Меркс») по вул. О. Оникієнка, 61 розглядали на двох засіданнях. Каменем спотикання знову був відсоток пайової участі за будівництво виробничо-складського комплексу з офісними приміщеннями та стоянкою для вантажних автомобілів на власній території. При голосуванні за встановлення відсотку пайової участі у розмірі 10%, голоси розділились: «за» проголосувало 7 членів, 6 – «утримались», 1 був «проти». Отже, рішення прийнято не було. Його розглянули на наступному засіданні –  6 червня. Підприємці озвучили перелік робіт із благоустрою, який вони зробили за межами підприємства. А саме, облаштування пішохідних доріжок по вул. Вокзальній та Оникієнка, зовнішнє освітлення.   Врешті-решт,   їм удалося переконати членів інвестради і отримати рішення про встановлення 5% пайової участі. Причому, 18.06.2019 р. договір про пайову участь цього підприємства вже був визнаний виконаним. 
  3. Майже традиційним питанням порядку денного було встановлення пайової участі забудовнику «індивідуального житлового  будинку» Гранат О.В. по вул. Батуринська, 3. Кожного разу представник забудовника пропонує нові «аргументи», чому відсоток пайової участі має бути зменшений із 4% до 1%. Цього разу йому також не вдалось переконати членів засідання, тому в черговий раз йому відмовили.
  4. Підприємцю ФОП Бугера А.В. було дозволено встановлення тимчасової споруди на земельній ділянці, яку він орендує по вул. Короленка, 78. Ця ділянка відома розташованим на ній брендовим магазином «Напої з емоціями», біля якого вже з’явилася кав’ярня в окремій будівлі та з’явиться точка з продажу морозива.

Біля цієї кав’ярні буде ще один МАФ

  1. ТОВ «Дозор Україна», яке виграло конкурс міської ради на встановлення «розумних зупинок», звернулось щодо встановлення 2-ох лайтпостерів на 4-х зупинках: по вул. Київській, 241 (зупинка «Порошинка»), по вул. Київська, 316 (зупинка «Мегамаркет»), по вул. Гагаріна, 16 (зупинка «ТД «Ліза»), вул. Київська, 253 (зупинка «ЗОШ № 5»). Представники підприємства презентували зовнішній вигляд рекламних лайтпостерів, які за естетичними характеристиками дуже сподобались учасникам засідання. Тому рішення було прийнято на користь підприємства. Нагадаємо, що на улаштування «розумної зупинки» підприємство планувало витратити 120 тис.грн, на встановлення електронного табло – 60 тис.грн. Скільки вдасться заробити на рекламі – представники підприємства не розголошували.
  2. Окремими двома питаннями інвестрада розглянула звернення ТОВ «Астрабуд Група» та ТОВ «Будфуд» щодо встановлення об’єктів зовнішньої реклами біля новозбудованих закладів громадського харчування. Мова йде про об’єкт, який добудовано до магазину «Фора» по вул. Київській, 8. Там заплановано розмістити дві вивіски та дві стели: по вул. Київській 4 та 8. По вул. Київській на розі з вул. Чубинського заплановано розмістити 2 вивіски та 1 стелу.

Представники бізнесу повідомили, що у новозбудованих об’єктах будуть розміщені популярні заклади фаст-фуду «Хасбургер», які складуть гідну конкуренцію відомому бренду «Макдональдз», який заплановано відкрити в Броварах уже у вересні цього року. Їхні пропозиції були підтримані.

Заклад громадського харчування біля магазину «Фора» по вул. Київській, 8 майже збудований

Останнім пунктом засідання було поновлення дозволу на розміщення ОЗР по вул. Київська, 116-118 та вул. Київська – ріг із вул. Запорізька, які належать ФОП Воронецька Л.І. Члени інвестради визнали доцільним продовжити дозвіл на розміщення реклами цих двох банерів, хоча наразі не зрозуміло: яким чином ці іржаві конструкції прикрашають центральну вулицю міста?

Один із бордів, який належить ФОП Воронецька Л.І.

Ангеліна Козлова

Фото – авторки

Поділитись

Про Автора