Як у Броварах збираються упорядкувати сезонну торгівлю, літні майданчики та дитячі атракціони

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Палким суперечкам прихильників та противників дитячих атракціонів та літніх майданчиків на вулицях міста буде покладено край:  спеціальна комісія визначить місця розташування, а конкурсна комісія затвердить переможців конкурсу на право їх використання. Чиновники запевняють: це поповнить місцевий бюджет та покращить благоустрій.

Виконком міської ради 19.03.2019 р. вирішив провести конкурс щодо надання права на використання/встановлення об’єктів для провадження підприємницької діяльності на адміністративній території Броварської міської ради. Дата проведення конкурсу – 23 квітня, кінцевий строк подачі документів – 17 квітня. Деталі конкурсу оголосять на сайті БМР уже цього тижня.

Такий конкурс проводитимуть у місті вперше. А хронологія питання наступна:

09.11.2018 р. управління містобудування та архітектури опублікувало на сайті БМР повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту «Про затвердження Положення про проведення конкурсу щодо надання права на використання/встановлення об`єктів для провадження підприємницької діяльності на адміністративній території Броварської міської ради» (далі за текстом – Положення про проведення конкурсу – авт.).

19.12.2018 р. управлінням опублікувало звіт про базове відстеження результативності регуляторного акту, з якого розуміло, що у разі його прийняття, надходження в бюджет міста суттєво збільшаться.  Через рік, 20 грудня міська рада затвердила Положення про проведення конкурсу.  Своїм розпорядженням від 17 січня цього року  міський голова затвердив склад комісії, яка має вивчати пропозиції суб’єктів господарювання та на підставі їхніх заяв і графічних матеріалів визначати можливість розташування місць для провадження підприємницької діяльності. Через кілька днів, а саме 22 січня, виконком визначив перелік місць для провадження підприємницької діяльності на літніх майданчиках та об’єктах сезонної торгівлі в м. Бровари. Зокрема, це стосувалося місць для реалізації баштанних культур, фруктів, овочів, місць для реалізації продукції власного виробництва для сільськогосподарських виробників, а також місць реалізації новорічних дерев.

І, нарешті, своїм рішенням від 12 березня 2019 р. виконком затвердив розмір оплати права використання/встановлення об’єктів для провадження підприємницької діяльності на адміністративній території Броварської міської ради.

Так, початкові (базові) ставки плати за право встановлення/використання об’єктів підприємницької діяльності  за  1 м кв у місяць по групах об’єктів складають:

  1. За місця/тимчасові споруди для провадження сезонної торгівлі в розмірі не менше 5% від чинної мінімальної заробітної плати.
  2. За літні майданчики (тимчасовий пункт ресторанного господарства, розташований виключно біля стаціонарного закладу) для провадження підприємницької діяльності в розмірі 5% від чинної мінімальної заробітної плати.
  3. За майданчики під розміщення атракціонів (луна-парки, батути та інші об’єкти сезонного напрямку) для провадження підприємницької діяльності в розмірі 5% від чинної мінімальної заробітної плати.
  4. За майданчики під розміщення стаціонарних атракціонів (мотузкових парків і тощо) для провадження підприємницької діяльності в розмірі не менше 1% від чинної мінімальної заробітної плати.

Тож для більшості об’єктів підприємницької діяльності (окрім мотузкових парків для дітей) мінімальна, тобто стартова вартість, становитиме 208,65 грн за 1 м кв. Враховуючи, що питання розміщення літніх майданчиків біля закладів ресторанного харчування та дитячих атракціонів взагалі не було унормовано, це створювало складнощі для підприємців і не приносило жодних надходжень у бюджет міста.  Є надія, що ситуація покращиться.

У зв’язку з тим, що конкурс на право використання/встановлення об’єктів для впровадження підприємницької діяльності відбудеться вперше, наводимо суттєві умови проведення конкурсу:

  1. Кожний претендент зобов’язаний на розгляд конкурсної комісії подати власну конкурсну пропозицію з облаштування зовнішнього вигляду та прилеглої території об’єкта конкурсу (мощення плиткою, фарбування, озеленення, регулярний контроль за технічним і санітарним станом тощо). Такий об’єкт має гармонійно вписуватись в єдність просторової композиції міста.
  2. Кожний претендент має бути належно зареєстрований як суб’єкт господарської діяльності та мати усі необхідні документи та дозволи, передбачені законодавством для проведення своєї діяльності.

Переможцем конкурсу, згідно із п. 3.5. Положення про проведення конкурсу, визначається:

  1. Товаровиробник, який планує реалізовувати продукцію власного виробництва. У разі, якщо у конкурсі приймали участь кілька товаровиробників, переможцем визначається той претендент, який запропонував найвищу плату від початкової ціни.
  2. Претендент, який запропонував найвищу плату від початкової ціни (у разі відсутності серед учасників конкурсу товаровиробників).

При цьому, відповідно до п. 2.10 Положення про проведення конкурсу, конкурсна комісія приймає рішення про відмову в участі у конкурсі у разі:

  • встановлення факту надання недостовірної інформації, яка впливає на прийняття рішення;
  • у разі здійснення намірів претендента реалізовувати товари підакцизної групи: пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби;
  • у разі здійснення намірів претендента реалізовувати продукцію громадського харчування без підтвердження дотримання санітарних умов та правил здійснення підприємницької діяльності в сфері ресторанного господарства.

Нагадуємо, для участі в конкурсі, в першу чергу, запрошуються:

  • товаровиробники, які бажають продавати власну продукцію;
  • готові покращити благоустрій навколо свого об’єкта;
  • хто має намір дотримуватись санітарних умов у своїй діяльності;
  • хто має змогу запропонувати суму вищу за початкову ставку.

А от бажаючим реалізовувати алкоголь та цигарки на конкурс можна не поспішати.

 Ангеліна Козлова

Поділитись

Про Автора

Leave A Reply