Одне з найпотужніших підприємств в Україні по виробництву виробів з гуми віднині відкрите для широкої публіки.
Днями на броварському підприємстві, історія якого тягнеться ще з 30-х років минулого сторіччя,започаткували традицію — бути відкритим для населення Броварів, зокрема молоді, і проводити періодично ознайомчі екскурсії з виробничим процесом підприємства.
Першими кроками в цьому напрямку стало рішення проводити екскурсії для старших класів броварських загальноосвітніх шкіл та студентів професійно-технічного ліцею міста.
В п’ятницю 15 квітня на екскурсію підприємством, яке очолює генеральний директор Андрій Острогруд, потрапили учні 9-в класу загальноосвітньої школи №5.
Дітям та вчителям начальник відділу маркетингу Вадим Луцак близько години розкривав таємниці процесу отримання різних буденних товарів, які оточують нас і про походження яких часто люди не замислюються. Дитячі пустушки, бинти, джгути, грілки, рукавички — силу-силенну всіляких виробів виробляють на підприємстві.
Для пожежників, електриків, лікарень — різного роду продукція, яка, можливо, навіть рятує багатьом життя.
За словами пана Луцака, сьогодні на підприємстві «Київгума» працює потужна команда менеджерів, які знаходять ринки реалізації продукції — є державні замовлення, зокрема, від Міністерства охорони здоров’я, від приватних лікарень чи медичних установ, інші партнери — постійні і непостійні в інших галузях. Продукція реалізовується не лише в Україні, а ще й у 22 країнах світу.
Під час екскурсії діти могли побачити різного роду процеси: як виготовляються діелектричні рукавиці та взуття для електриків. Їхні знаряддя праці тут же перевіряють на здатність не пропускати електрострум. Найвища категорія якості рукавиць стримує напругу у 20 кіловольт. Як виробляються медичні «напальчники», грілки, джгути, як потім все складується.
Під час екскурсії її ведучий просив бути обережним, дотримуватися правил безпеки, в одному відділі звертав увагу на те, що не можна заступати за жовті обмежувальні лінії, в інших (де виробляються дитячі пустушки та соски) — одягати спеціальний чепчик, щоб сховати волосся — не можна допустити, щоб, бодай, маленька волосинка потрапила у матеріали.
Цікаво, що підприємство має повне обладнання і устаткування, щоб повністю ремонтувати станки та машини, які задіяні у процесі, без залучень матеріалів для ремонту «зі сторони».
Під завершення екскурсії Вадим Анатолійович розповів історію підприємства, зокрема, чому воно має назву «Київгума», а не «Броваригума». Зокрема, цікавим було дізнатися, що починало підприємство свій шлях як частина системи Головрезинпрому Народного комісаріату важкої промисловості СРСР і назвався «Красный резинщик».
Наприкінці зустрічі кожному школяреві працівники підприємства подарували невеликі сувеніри з фірмовою символікою.
Як розповів кореспонденту начальник відділу маркетингу Вадим Луцак, сьогодні у підприємства (штат працівників близько п’ятсот людей), на жаль, поки що немає співпраці з освітніми закладами, які б готували кадри спеціально для підприємства. «Але такі екскурсії дуже потрібні, — переконаний пан Луцак, — оскільки є вірогідність того, що діти, які побачать стільки цікавого і незвичайного, можливо, захочуть працювати в такій галузі». Водночас, є ідея — побудувати на території заводу або в місті гуртожиток для іногородніх працівників. Поки що ця задумка в процесі реалізації.
Відтепер такі екскурсії на підприємстві проводитимуться двічі на місяць.