Дискусії серед батьків щодо шкільної форми тривають не перший рік. Одні вважають, що однаковий одяг не відволікатиме дітей від процесу навчання, інші – що одяг не відіграє ключового значення у навчанні. Чи залежить успіх дитини у навчанні від шкільної форми, намагається роз’яснити Уляна Супрун, в.о. міністра охорони здоров’я, на своїй сторінці у соціальній мережі FB.

Як зазначає пані Уляна, тема шкільної форми дуже спірна і навіть науковці з цього приводу розділяються у свої думках.

Прихильники шкільної форми як аргументи «за» вважають, що:

  • це обов’язковий атрибут в навчальному процесі. Він впливає на продуктивність навчання, оскільки діти мають можливість зосереджувати увагу на інформації та не переймаються зовнішнім виглядом. Через це вони стають більш уважні та старанні;
  • завдяки шкільній формі покращується відвідуваність уроків, діти стають більш вмотивовані та серйозні.

Але не завжди однаковий одяг має позитивний вплив на процес навчання дитини. Очільниця МОЗ наводить дослідження, які не виявили значущої різниці в тому, чи носять учні форму. Тобто форма ніяким чином не впливала на показники успішності та відвідуваності учнів. За іншим дослідженням однакова одежа може не найкращим чином впливати на креативність дітей та свободу самовираження. Також якісна шкільна форма не дешева, і це призводить до додаткового фінансового навантаження на родину.

«Носити чи не носити форму – вирішує керівництво школи разом з батьками. В Україні запровадження форми регламентується статутом та правилами внутрішнього розпорядку школи. Батьки можуть долучатися до вирішення цього питання також. Головне, щоби в центрі уваги були діти. Найважливіше дослухатися до них та допомагати зручно та безпечно навчатись», – зазначає Уляна Супрун.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: