11 листопада розпочався конкурс на найкращу концепцію туристичного бренда Київщини. До участі запрошують талановитих людей і креативні дизайнерські студії, які бажають долучитися до покращення туристичної привабливості регіону. Про це йдеться в оголошенні на сайті Київської обласної держадміністрації.
«Концепція повинна бути орієнтована як на зовнішнього, так і внутрішнього споживача. Головний приз – всеукраїнське визнання як творця бренду Київщини та контракт у розмірі 250 тисяч гривень. Відповідно до умов конкурсу, частина премії має бути спрямована на створення брендбуку та виготовлення сувенірної промоатрибутики», − зазначено в повідомленні.
Заявка на конкурс допускається за таких умов:
- ідея бренду має бути авторською;
- заявка містить ескіз логотипу та гасло (українською та англійською мовами) до нього;
- заявка містить опис концепції бренду.
Приймання заяв − до 22 листопада включно. Переможця оголосять 25 листопада. За потреби, переможцю буде надана фахова допомога в розробленні брендбуку туристичної Київщини. Організатори конкурсу забезпечать якісне та вчасне виробництво предметів сувенірної промоатрибутики, ідеться в оголошенні на сайті КОДА.
Надсилати творчі ідеї необхідно на електронну скриньку kyivregionbrand@gmail.com. У разі виникнення запитань − звертатися за телефоном: +38 066 348 0072 (Віталій).
Читайте також: