У апарату міської ради «урізали» функції

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Спочатку проекти рішень на сесію міської ради повинні розглядатися на профільних депутатських комісіях — земельній, регламентній, ЖКГ та гуманітарній, а лише потім на бюджетній. Таку вимогу до апарату міської ради (що складає графіки постійних комісій) та міського голови висунули депутати Броварської міської ради на Погоджувальній раді, яка за регламентом передує кожній сесії, і на якій узгоджують висновки та рекомендації депутатських комісій по проектах рішень. Нагадаємо, що завтра, 28 січня, о 10.00 відбудеться 6 чергова сесія міської ради (повний порядок денний сесії можна прочитати тут).

Таку вимогу депутати пояснили тим, що профільні комісії повинні вивчити той чи інший проект, а вже потім бюджетна комісія, враховуючи рекомендації профільних депутатських комісій, вивчатиме питання з позиції бюджетних витрат (якщо такі передбачаються). Як зауважили депутати, зараз ситуація склалася так, що спочатку був затверджений бюджет без вивчення програм, а потім їх почали вивчати фактично без можливості вносити поправки до статей їхнього фінансування.

Міський голова Ігор Сапожко запропонував такий алгоритм виходу із ситуації: як тільки проекти рішень на наступну сесію будуть оприлюднені, а апарат ради розпише питання по депутатських комісіях, скликатиметься робоча зустріч голів комісій. Вони між собою і визначатимуть графік проведення засідань комісій. Тобто, функція складання графіка засідань забирається у апарата міської ради. Депутати на це погодилися.

Поділіться.

Коментарі закриті.