У розвалених маршрутках та засніжених дорогах влада звинуватила «лежачі поліцейські»

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Під час свят комунальним підприємством КП «Бровари-Благоустрій» для посипання вулиць від ожеледиці було використано 146 тонн піщано-сольової суміші та 47 тонн солі.

Такі дані у понеділок, 11 січня, озвучив на оперативній нараді очільник комунального підприємства Андрій Василенко. З його слів у святкові дні на вулицях Броварів працювало 19 одиниць снігоприбиральної техніки. Така інформація разюче відрізняється від повідомлень у соціальних мережах та броварських ЗМІ про те, що за фактом прибирало сніг не більше 5 одиниць техніки.

оперативна-11 січня (7)

За інформацією Василенка, сніг у місті прибирали у три етапи. При цьому дизельного пального було витрачено близько 1200 літрів, а звичайного — близько 600. Результат «зусиль» важко переоцінити, оскільки вночі знову сніжило. До речі, Василенко відзвітувався, що уночі о 1.30 сніг почав йти, а вже з 2-ї ночі до 8-ї ранку техніка безперестанно працювала.

Як поскаржився очільник «Бровари-Благоустрою», роботі заважають «лежачі поліцейські» на дорогах. Мовляв, коли снігоприбиральна техніка згрібає сніг, то велика вага відвалу (до 3 тонн) може або ці «поліцейські» знести, або вивести з ладугумову частину.

Під час наради це була не єдина ситуація, де були «винні» «лежачі поліцейські». Присутній на засіданні депутат Броварської міської ради Сергій Батюк нагадав про недавній випадок, коли посеред міста у маршрутки №3 відпали задні колеса. Відповідь заступника міського голови Василя Андрєєва шокувала — у ситуації він також звинуватив «лежачі поліцейські», через які «іде навантаження на вісь транспорту».

Василь Олександрович жодним словом не згадав про те, що стан маршруток залишає бажати кращого, і технічні перевірки транспорту та конкурси вибору перевізників обросли корупційними схемами. «Винні лежачі поліцейські!».

Міський голова Ігор Сапожко все ж наголосив, що потрібно звертати увагу на стан маршрутних автобусів, які виходять у рейси.

На своє виправдання Андрєєв розповів, що тендери на міжміські перевезення проводить Київська обласна держадміністрація, а на місцеві перевезення міська тендерна комісія, до якої входять місцеві фахівці, депутати та працівники ДАІ. Цікаво, що вибори пройшли, депутатський корпус оновився, а змін у тендерній комісії не відбулося. Чому?

оперативна-11 січня (14)

Крім того, Андрєєв запевнив, що автобуси виходять на маршрут лише після перевірки, фізичний стан водія перевіряє лікар, а технічний стан автобуса — механік. При цьому було наголошено, що стан автобусів по маршрутах №2 і №3 — один з найкращих у місті. Виникає логічне питання, якщо в найкращих відпадають колеса, то що чого очікувати від автобусів на інших рейсах?

Також депутат Батюк запропонував на всіх зупинкових павільйонах розмістити розклад руху автобусів, які перевозять пільгові категорії пасажирів без обмежень. При цьому на автобусі обов’язково має бути табличка «Пільгові пасажири перевозяться без обмежень».

Під час наради порушувалося чимало актуальних тем. Найбільше нагальних проблем підіймав саме депутат Сергій Батюк, на чиї запитання знервовано реагували фахівці комунальних та виконавчих служб.

оперативна-11 січня (11)

Гостро постало питання снігоприбиральної техніки. Міський голова Ігор Сапожко визнав, що її бракує. Якщо для прибирання доріг ще вистачає, то для тротуарів (особливо не тяжкої, а середньої техніки) — аж ніяк. У свою чергу Батюк звернув увагу на те, що непогано було б мати таку техніку, яка б вивозила сніг, а не лише розчищала. Завершив Сапожко тему розчищання снігу зверненням до керівника КП «Бровари-Благоустрій» Андрія Василенка: «Сподіваюся, своєю роботою ви показуватимете приклад Києву, а не братимете приклад з нього, де з прибиранням снігу не впоралися».

І знову, як і минулого тижня, міський голова Ігор Сапожко «пройшовся» по роботі місцевого РЕМу та комунальних служб. Депутат Батюк підняв питання аварії на трансформаторній підстанції в районі «Зеленої поляни», яка сталася 31 грудня. На що представник РЕМу відповів, що аварія відбулася внаслідок багатократного перевищення потужності споживання в зазначеному мікрорайоні. Під час обговорення стало зрозуміло, що трансформаторна підстанція не передана на баланс міста, а по суті є власністю мешканців мікрорайону. Це означає, що модернізувати її можна лише за рахунок самих мешканців. Цікаво, чому тоді не контролюється відповідність реальних показників потужності з заявленими проектними?

Також зачепили тему незаконного підключення МАФів до електромереж. На що представник РЕМу відповів, що то мережі не його відомства.

Знову йшлося про невчасний вивіз сміття, про неоперативне реагування РЕМу на заявки та виклики мешканців міста. «Відчитав» голова міської ради ЖЕК №4, який, за його інформацією, найгірше прибирав сніг з прибудинкових територій.

До речі, тема прибирання територій біля будинків також була однією з ключових на засіданні. Сапожко навіть дав розпорядження здійснити спеціальну перевірку прибирання прибудинкових територій.

Ще одна тема, яка викликала занепокоєння, — вірусне захворювання броварчан, схоже на пневмонію. За словами головного лікаря Броварської ЦМРЛ Валентина Багнюка, немає можливості досконально вивчити, про який штам вірусу йдеться.

«Це мені нагадує ситуацію, коли на вулиці Драгоманова ми знайшли протитанкову міну, сповістили ДСНС, а вони відповіли — у нас лише одна бригада, обгородіть стрічечками те місце, де міна, ми приїдемо післязавтра. Ось так і у ситуації із захворюванням — два-три тижні вже люди хворіють, а ми не знаємо, чим», — сказав Ігор Сапожко.

При цьому голова міськради дав розпорядження начальнику управління освіти та науки Броварської міської ради Володимиру Онищенку придбати для освітніх закладів миючі засоби і дати вказівку дотримуватися належних санітарних норм. «Тільки ж, Володимире Івановичу, не за рахунок батьків придбати миючі засоби! Ви мене зрозуміли?», — уважно крізь окуляри подивився Ігор Васильович. Володимир Онищенко запевнив, що такого не буде.

Також стало відомо, що у Броварському паспортному столі від 15 січня діти, яким виповниться 16 років, будуть отримувати вже нові – електронні паспорти нового зразка.

Поділіться.

Коментарі закриті.