Усе нове, що будується в нашому місті чи ремонтується, не відбувається за помахом чарівної палички. Безпосереднім спонсором позитивних змін міського простору є громада.
Згідно з інформацією про хід виконання бюджету міста Бровари за 9 місяців 2016 року:
— до загального фонду бюджету міста Бровари за 9 місяців 2016 року без врахування трансфертів надійшло — 309 382,2 тис. грн доходів при плані 237 534,0 тис. грн, виконання планових показників склало 130,2%.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження до загального фонду бюджету міста в цілому зросли на 109 723 тис. грн, або на 55%;
— до спеціального фонду за поточний рік без врахування власних надходжень бюджетних установ надійшло — 10 874,9 тис. грн.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження до спеціального фонду бюджету міста в цілому зросли на 3 840,4 тис. грн, або на 54,6%.
Видатки УЖКГ із загального фонду бюджету міста – на 5 місці за функціональною структурою і складають 5,2% від загального.
У цифрах видатки на відділ житлово-комунального господарства затверджені на рівні — 31528, тис. грн.
Касові видатки склали 21 343,4 тис. грн, з них 20 030 900 грн — спрямовано на благоустрій міста, решта — на дотацію житлово-комунальному господарству.
На депутатське звернення Ірини ВЕРЕМЧУК було надано інформацію, що планувалось зробити, що перебуває в роботі чи на стадії проектування, чи закупівель, і що вже зроблено.
Перелік робіт по ремонту об’єктів комунальної власності затверджений рішенням виконкому БМР від 02 лютого 2016 року.
По капітальним ремонтам ліфтів всі 5 об’єктів знаходяться в завершальній стадії ремонту (Додаток 1).
По ремонту шатрових дахів з 7-ми об’єктів виконано — 5, 1 на стадії проекту і 1 — заплановано на 2017рік (Додаток 2).
По капремонтам м’яких покрівель будинків: з 15 запланованих виконано 9, в роботі — 2, оголошено закупівлю через «Прозоро» — 3 і 1 об’єкт заплановано на 2017рік (Додаток 3).
В розробці знаходиться проектно-кошторисна документація по капремонту систем водопостачання та водовідведення житлового будинку по вул. Київська, 298А.
Системи електропостачання капітально відремонтовано в чотирьох з п’яти запланованих об’єктів, на 1 об’єкт (Київська, 298А) — не вистачає фінансування (Додаток 5).
По утепленню та ремонту облицювання фасадів з 8-ми об’єктів виконано тільки 2, в роботі ще 3, а от 4 об’єкти (бульвар Незалежності, 2, 5, 7, 11) — не виконано через обмеженість фінансування (Додаток 6).
Під’їзди відремонтовано на 3-х об’єктах, два — в роботі, два — в роботі по кошторисах і 1 — чекає завершення бригадою попереднього об’єкту.
39 об’єктів було заплановано по капітальному ремонту дорожнього покриття внутрішньо квартальних та міжбудинкових проїздів, з них тільки 7 виконано, по бульв. Незалежності, 2 — покриття не потребує ремонту, інші — або на стадії закупівель або виготовлення проектно-кошторисної документації (Додаток 8).
Поточний ремонт дорожнього покриття: з 5-ти об’єктів — виконано 4, на один (вул. Гагаріна,11) — не вистачило коштів (Додаток 9).
З переліку капітальних ремонтів мережі зовнішнього освітлення з 9-ти заявлених об’єктів — виконано 1, ще 4 — в роботі, по 4-м проводяться електронні торги (Додаток 10).
«Пощастило» жителям вулиці Євгена Коновальця, де капітальний ремонт дорожнього покриття буде виконуватись за рахунок коштів обласного бюджету. Щоправда, радіти своєму щастю будуть лише мешканці від №6 до №68, де проводитимуться ремонтні роботи. То ж ностальгію за назвою вулиці «Радгоспна» має вилікувати наявність нового дорожнього покриття за підтримки департаменту регіонального розвитку. Інші 4 об’єкти в стадії розробки (Додаток 11).
Поточний ремонт дорожнього покриття: з 14-ти запланованих — 6 виконано, ще 6 — буде зроблено до кінця року, і на 2 об’єкти — не вистачає фінансування (Додаток 12).
Капремонти пішохідних доріжок і тротуарів: по вул. Пушкіна — роботи тривають, по іншому об’єкту — роботи заплановано на 2017 рік через відсутність фінансування (Додаток13).
Поточні ремонти тротуарів та зливової каналізації в переліку виконано в повному обсязі (Додаток 14, 15).
Швидкість та якість виконання робіт містяни можуть оцінити на власні очі. Проте не слід забувати, хто і в якому обсязі сплачує за проведення даних робіт, адже основними бюджетоутворюючими джерелами кошторису міста за 9 місяців поточного року є:
По загальному фонду бюджету
— податок на доходи фізичних осіб (47,6%);
— податок на майно (21,4%) — податок на нерухоме майно, податок за землю, транспортний податок;
— єдиний податок (17,1%);
— акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (11,3%);
— неподаткові надходження (2,6%) — сплата державного мита, надання адміністративних послуг.
По спеціальному фонду бюджету
— власні надходження бюджетних установ — 90,4%;
доходи від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення — 6,9%;
— надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту — 1,7%.
Отже, станом на 01.10.2016 року роботи по благоустрою міста та видатки по УЖКГ виконані на 67,7%.
Чекаємо 100%, щоб оцінити реальні покращення нашого життя, бо планується багато, а відсоток фінансової нестачі в результаті — дуже великий.
Додатки