Яких збитків зазнали російські соцмережі після блокування в Україні

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Компанія Gemius, яка спеціалізується на дослідженнях інтернет-аудиторії та відвідуваності веб-ресурсів, порівняла охоплення аудиторії і реклами у «ВКонтакте», «Однокласниках» і Facebook до і після блокувань російських соцмереж, повідомляє 5 канал.

Нагадаємо, 17 травня набув чинності указ Президента про введення санкцій щодо ряду російських інформаційних продуктів, до яких потрапили популярні серед рекламодавців майданчики «ВКонтакте» та «Однокласники». Дослідницька компанія Gemius Україна проаналізувала аудиторію та активність рекламодавців на цих ресурсах до і після їх блокування у країні. Також компанія проаналізувала, як йдуть справи у Facebook, якому блокування конкурентів виявилося тільки на руку.

Частка користувачів на заблокованих ресурсах знизилася: «ВКонтакте» втратив 3,7 млн користувачів на ПК, а «Однокласники» — 2,6 млн. До введення санкцій «ВКонтакте» охоплював 50,5% відвідувачів українського сегменту Інтернету. Лише за тиждень охоплення аудиторії знизилося до 30,8%. Раніше даний ресурс займав лідируючі позиції на ринку і був найбільш відвідуваною соціальною мережею країни.

Охоплення аудиторії на «Однокласниках» впало з 22,3% до 8,5%.

У свою чергу, введення санкцій позитивно позначилося на Facebook. Тижнева аудиторія соцмережі до заборони російських ресурсів становила 5,3 млн користувачів (28,5% охоплення), а після блокування зросла на 2,2 млн. З 22 по 28 травня соціальну мережу відвідали 7,5 млн українців — 40% всіх інтернет-користувачів за тиждень.

Аудиторія Yandex.ua знизилася на 1,9 млн користувачів: перед забороною сайт охоплював 38,1% всіх користувачів уанету за тиждень, після заборони — 28,0%. Холдинг Mail.Ru втратив більше користувачів — 2,5 млн: з 8 по 14 травня сервіс відвідали 31,7% тижневої аудиторії української мережі, а з 22 по 28 травня — лише 18,6%.

Також знизилася активність рекламодавців у заблокованих соціальних мережах. Найбільший спад спостерігається у «ВКонтакте» — на 92% (2,17 млн користувачів). В «Одноклассниках» з 22 по 28 травня відеореклама охопила 400 тис. користувачів, що на 77% менше, ніж на тиждень до блокування ресурсу. Охоплення аудиторії відеореклами на Yandex.ua знизилося на 72,8%, Mail.Ru — на 34,3%.

Разом з тим, відеореклама на Facebook охопила більше аудиторії, проте темпи зростання активності рекламодавців не такі швидкі — частка охопленої аудиторії зросла лише на третину.

Поділіться.

Залиште відповідь