Міжнародні організації продовжують виплачувати фінансову допомогу мешканцям України, які опинилися в скруті через війну. Отримати кошти можна, заповнивши відповідну форму на платформі «єДопомога». Хто може отримати цю допомогу та як на неї оформитись?
Що це за допомога?
Уряд ухвалив розроблене Міністерством соціальної політики рішення, яке забезпечує можливість поширити додаткові виплати від міжнародних організацій на мешканців територій, які тимчасово окуповані, деокуповані або перебувають у зоні активних бойових дій.
Проєкт реалізовано Міністерством соціальної політики України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та Програми розвитку ООН в Україні.
Хто може отримати, які документи подавати, коли зарахують кошти
Допомогу можуть отримати внутрішньо переміщені особи, які перебувають в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб; особи, які проживають/перебувають на тимчасово окупованих, деокупованих територіях або таких, що перебувають у зоні активних бойових дій України.
Збір даних передбачає надання вами відомостей про себе та членів сім’ї (дітей та недієздатних осіб), а саме:
- ПІБ згідно з ідентифікаційним документом;
- ІПН (РНОКПП);
- паспорт громадянина України, ID-картка, посвідка на постійне або тимчасове проживання, свідоцтво про народження дитини;
- адреси зареєстрованого та фактичного місця проживання;
- ваш номер телефону;
- IBAN (необхідний для виплати допомоги на рахунок).
Все це відбувається на сайті єДопомога в розділі допомоги від міжнародних організацій.
На платформі єДопомога також доступна можливість перевірити статус заявки на допомогу від міжнародних організацій.
Як це зробити:
- зайти на платформу єДопомога та натиснути кнопку «Перевірка статусу заявки»;
- вказати РНОКПП та номер телефону;
- натиснути кнопку «Перевірити статус».
Статуси заявки та що вони означають:
- «Заявка не знайдена» – заявку не надсилали через платформу єДопомога;
- «Ваша заявка в процесі верифікації» – заявку передали до Єдиної інформаційної системи Мінсоцполітики та наразі перевіряють дані;
- «Ваша заявка успішно верифікована» – вказані в заявці персональні дані та соціальні статуси підтверджено;
- «Ваша заявка не пройшла верифікацію» – вказані в заявці статуси не відповідають наявній інформації Мінсоцполітики. Зверніться до органів соцзахисту для актуалізації статусу, щоб подати заявку повторно;
- «Ваша заявка містить помилки» – в заявці допущені помилки, тож потрібно її перевірити. Після цього зможете подати виправлену заявку знову;
- «Заявка знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародних організацій» – заявка успішно пройшла верифікацію, її передадуть міжнародним організаціям.
ФОТО – nPoland.net
Читайте також: