Маршрут №9 може зникнути: шукають чемних водіїв та сучасні автобуси

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Управління економіки Броварської міськради оголосило конкурс  із перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті №9. Виконавчий комітет 3 березня погодив проведення  конкурсу 30 травня. Однак  перевізники, які здійснювали чи здійснюють перевезення на 9 маршруті, вважають його не рентабельним і участі в конкурсі брати не збираються.

Перевезення на маршруті №9 у Броварах  нині здійснює ТОВ «Автопас-К» (директор – Володимир Білоконь). До жовтня 2017 р. (два роки)  перевозило броварчан ТОВ «ТК «Автосоюз», з яким  Броварська міськрада уклала угоду до 15.10. 2020 року. Однак 5 місяців тому в одноосібному порядку «Автосоюз»  з Броварською міськрадою угоду розірвав. Як повідомив у особистому інтерв’ю журналістам «Трибуни» директор ТОВ Сергій Возняк, маршрут №9 і так був збитковим, а після зміни його руху пасажиропотік зменшився, відповідно, скоротилися і фінансові надходження.

Нагадаємо, ще в жовтні минулого року подвійна суцільна смуга по реконструйованій вулиці Київській несподівано внесла корективи  в роботу перевізників та плани пасажирів броварської “дев’ятки”. А все тому, що управління економіки, яке опікується міськими перевезеннями, не скоригувало схему організації руху до оформлення дорожньої розмітки, тож вийшло із ситуації, змінивши схему руху 9 маршруту. Як наслідок, стали потерпали пасажири, які від БЦРЛ чи басейну Купава мали намір потрапити до дитячої поліклініки/лікарні на вул. Я. Мудрого, Палацу дитячої та юнацької творчості чи ЗОШ №9. Наприкінці січня члени виконкому схвалили зміни у роботі міських маршрутів  №2 та № 9. Тепер “дев’ятка”, прямуючи від Броварської поліклініки, розвертається біля прокуратури і їде вулицями  Ярослава Мудрого – Грушевського, Героїв Небесної Сотні – Гагаріна – Лагунової – Короленка – Київська – Симона Петлюри – бульв. Незалежності – Металургів (меблева фабрика). А у зворотному напрямку – із Металургів курсує на залізничний вокзал – Симона Петлюри – і далі в тому ж порядку.

Як зазначив в особистому інтерв’ю журналістам «Трибуни» начальник управління економіки Микола Загуменний, в умовах розбудови Броварів є необхідність перегляду схем міських маршрутів. Однак автомобільні дороги в нових мікрорайонах не здано в експлуатацію – вони не мають необхідної розмітки та дорожніх знаків. Це стосується і вул. Василя Симоненка, де курсує тільки 810 маршрут. Виникла необхідність перегляду схеми руху  і 9 маршруту, адже у  Центрі дитячої творчості  займається понад 2 тис дітей, які добираються на вул. Грушевського переважно з масиву. Як зазначив начальник управління економіки, наразі розглядається можливість заїзду маршрутки №9 до самого Центру дитячої творчості.

Однак уже в  травні може статися, що «дев’ятка» взагалі не курсуватиме, адже, як стверджує Микола Загуменний, особливого бажаючих  перевізників брати участь у конкурсі  немає, позаяк  маршрут не рентабельний, хоча вже і не збитковий. Про його не рентабельність озвучив журналістам «Трибуни» і директор ТОВ «Автопас-К»  Володимир Білоконь та зазначив, що подавати документи на участь у конкурсі  не планує. До того ж, після розірвання угоди ТОВ «ТК «Автосоюз», «Автопас-К»  «підстраховував» 9 маршрут, використовуючи резервні автобуси із маршруту №5. Та попри не дуже оптимістичні прогнози, в управлінні економіки сподіваються, що в місто зайде «перевізник  із сучасними  автобусами та чемними водіями».

20 лютого 2018 р. виконком погодив тариф для міських автобусних маршрутів №2, 3, 5, 9 та 10 у розмірі 5,50 грн. Після спільної наради перевізники затвердили ціну проїзду по місту в розмірі 5 грн.

Прийом документів для участі в конкурсі відбуватиметься з 13 квітня по 14 травня.  Розкриття конвертів  для перевірки документів, наданих претендентами – перевізниками,  відбудеться  15 травня об 14 год у малій залі міськвиконкому на засіданні конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсів із перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Оголосять переможця  30 травня.

 Фото – з мережі Інтернет

Поділіться.

Залиште відповідь