14 лютого у Бровари приїхали відкривати новий ринок збуту сільськогосподарські виробники з 12 регіонів України. І хоча перший ярмарок-фестиваль відбувся дещо не так, як запланували організатори, та обіцяють вдосконалитися і зробити фуд-корт у нашому місті регулярним: проводити двічі-тричі на місяць.

Ярмарок-фестиваль розташувався на незвичному місці: біля МКЦ «Прометей».

Так із Черкащини, зокрема із м. Золотоноша, прибуло 4 підприємці, які продавали м’ясо.

Свинину, зокрема задню її частину, можна було придбати за 120 грн за 1 кг, лопатку – за 100 грн, вирізку – за 130 грн, свинячу ніжку – за 20 грн, сало – за 110-120 грн, ребро яловичини – за 65 грн.

Харківські ковбаси, рибу та зелень презентували столичні підприємці.

Окріп та петрушку продавали за 12 грн за 100 г, зелену цибулю та шпинат  – за 15 грн за 100 г.

Різноманітні крупи привезли підприємці з Вінницької області Оратівського району. До Броварів добиралися, кажуть продавці, 3 год.

Картоплею торгували підприємці з Хмельницької області.

Різноманітні сорти яблук привезли із Вінниці.

На жаль, реклами ярмарку-фестивалю в місті напередодні не було, тож  покупцями на торжищі було не рясно. Із дороги зовсім не видно, що відбувається біля МКЦ «Прометей», тож  броварчани підходили із цікавості, адже  із самого ранку на майданчику  грала музика, а близько полудня своїми піснями привертав увагу перехожих народний аматорський колектив «Берегиня» із с. Погреби Броварського району.

Як розповів організатор ярмарку – директор ТОВ «Інтертекстиль-Україна» Євген Плющ, перший млинець у Броварах у них пішов нанівець: хотіли презентувати фуд-корт фестиваль, однак зламалася автівка, яка мала доставити 7 учасників. Тож на ярмарок-фестиваль так і не потрапили  підприємці, які везли полтавські яйця за ціною 13 грн за десяток, авторські ковбаси з оленини та ще кілька виробників сільськогосподарської продукції.

Євген Плющ

« В Україні є десятки фермерських підприємств, які працюють на Західну Європу. А у нас їх ніхто не знає, – розповідає Євген Плющ.  Тільки в Полтавській області таких 36 підприємств. Вони хочуть представити свою продукцію і в Україні». Пан Євген запевняє, що переважна частина представленої продукції – екологічно чиста, і купити її в звичайних магазинах не можна. Ярмарки-фестивалі «Інтерстиль-Україна» вже провела в Києві, Кременчузі та Кропивницькому.  «Бровари привабили тим, що стали, практично, як район столиці, який активно розбудовується, однак не охоплений такого роду послугами – ярмарками-фестивалями», – каже пан Євген.

Для того, щоб сільськогосподарські виробники  України  мали змогу презентувати свій товар у Броварах, організатори  отримали дозвіл у броварській мерії та укласти угоду з КП «Бровари-Благоустрій» на використання майданчика біля МКЦ «Прометей».

І хоча на першому ярмарку-фестивалі не все вдалося так, як планувалося, організатори не впадають у відчай. У їхніх планах – балувати броварчан  якісною продукцією від сільськогосподарського виробника регулярно: по четвергах двічі-тричі на місяць.

Загалом, броварчани продовольчою ярмаркою залишилися задоволені: вибір – належний, ціни – прийнятні, розташування – безпечне і не заважає проїзду транспорту.

Фото  –  авторки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: