Підлітки на карантині відкривають у собі нові здібності

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Марина ГерасименкоАвторка: Марина Герасименко

Редакція сайту може не поділяти погляди авторів та не несе відповідальності за інформацію, опубліковану в розділі «Блоги». Відповідальність за зміст, достовірність фактів, цитат, власних назв та інших відомостей несуть автори текстів, розміщених у розділі «Блоги».

Незважаючи на послаблення карантину, школярі залишаються сидіти вдома і закінчують навчальний рік дистанційно. Та не лише навчаються, а й відкривають у собі нові здібності.

Ксенія Снопкова, учениця 10-Б класу Броварської ЗОШ №10, каже, що проводить карантин із користю, не перетворюючи його на позачергові канікули.

Дівчина розповіла, що одного карантинного дня, прокинувшись о шостій ранку, усвідомила, що їй негайно потрібно змайструвати копію китайського маєтку: «Я ніколи не прокидаюся так рано, але творчі ідеї взяли гору. Я мала ідею, але не знала як її реалізувати, де взяти матеріал, боялась, що в мене нічого не вийде. Не дивлячись на те, що закінчила художню школу, проєктуванням ніколи не займалась».

За словами дівчини, її захоплює Азія та її культура. Ксенія навіть має інтернет-друзів із Китаю і у вільний від навчання час дивиться дорАми (передачі на японському телебаченні – авт.). Можливо, каже Ксенія, саме це і надихнуло змайструвати копію китайської пагоди.

Ксенія Снопкова

Ксенія

Виготовляє дівчина маєток із підручних матеріалів – із того, що можна знайти під рукою: коробки з-під взуття, різних пакунків, звичайних серветок, шпажок для бутербродів та коробки з-під піци. Звичайно, потрібно також трішки фантазії, клей-пістолет та фарби для декору.

«Усе, що зараз маю, – це політ моєї фантазії, – розповідає школярка. – Я не малювала ескізи і не притримувалась якогось чіткого плану побудови. Єдине, з чим виникли труднощі, – це дах, який має дуже не звичну складну форму. Тому я просто дивилась різні картинки в інтернеті та намагалася повторити побачене». Дівчина виготовила макет пагоди з розсувними дверима як у шафи-купе.

Найбільшою складністю для майстрині було змусити картон рухатись, тому довелося вивчати механізм роботи такої шафи: «Вирішила як опору взяти трубочки для соку, розрізати їх, зробивши всередині тунель, в які вставила двері з картону та приклеїла все до маєтку. Готово!».

Залишилася лише декоративна робота: потрібно дофарбувати та розмалювати стіни. З усім цим Ксенія планує впоратися до кінця карантину.

Ксенія Снопкова

Китайська пагода

 Аріна Теплинська, учениця 10-А класу Броварської ЗОШ №6, розповіла, що великий плюс карантину в тому, що вона покращила свої стосунки з мамою: «Ми постійно вдома разом і тому докладаємо максимум зусиль, щоб не сваритись, а просто спокійно розібратись у проблемі».

Дівчина розповіла, що вони з мамою досить емоційні, і між ними завжди виникали непорозуміння. «Вона постійно на роботі, я – у школі та на додаткових заняттях. Бачились тільки ввечері, після тяжкого робочого дня, от і зривались одна на одній, – ділиться дівчина. –  Зараз усе по-іншому. Ми почали проводити багато часу разом: дивимось серіали, готуємо, спілкуємось як подруги».

Аріна Теплинська

Аріна

Раніше Аріні здавалось, що мама її не розуміє, або не хоче цього робити, а зараз, коли карантин «замкнув» їх в одній квартирі, дівчата почали знаходити спільну мову: «Я помітила, що мама почала сприймати мене як дорослу, – каже Аріна. – Їй важлива моя думка і вона зі мною рахується. Ми почали довіряти одна одній секрети: мама розповідає мені про свою роботу, стосунки з колегами та подругами, я ділюсь своїми емоціями та переживаннями».

 «Слухай, розумій, не перебивай, знаходь компроміс», – саме за таким правилом живе сім’я Теплинських. За словами Аріни, зараз вона почала розуміти маму, чому вона не дозволяє деякі речі. Розуміє, що їхні стосунки псувала Арінина підліткова впертість та намагання бути самостійною. Але зараз між дівчатами чудові стосунки, і обидві цьому раді.  

Аріна Теплинська

Аріна з мамою

«Вам, дорослим, і нам, дітям так важливо розуміти одне одного. Ми хочемо, щоб нас сприймали, з нашою думкою рахувались. Ми не завжди готові зробити крок назустріч до примирення, але ми любимо Вас, батьки, і хочемо, щоб цей перший крок  зробили ви», – резюмує Аріна.

А от учень 11 класу Семиполківського НВК  Владислав Невесенко розповів, що засмутився через карантин, бо не зможе відвідати концерти улюблених виконавців. Та  це надихнуло хлопця робити відеоролики з фільмів, де головними героями є його кумири.  

«Я завжди хотів навчитися красиво монтувати відео, але чомусь не виходило. У мене немає професійної техніки, лише старий комп’ютер та звичайний телефон. Я ніколи не дивився відеоуроків, але захоплювався однією інстаграм-сторінкою, де хлопець публікував свої відео – різні нарізки», – поділився юнак.

Владислав Невесенко

Владислав

Влад розповів, що монтаж для нього це просто хобі – він не планує на цьому заробляти: «Створюючи нове відео, я створюю щось прекрасне. Мене заспокоює цей процес. Усе починається з музики – я чую круту пісню, в моїй голові починає вимальовуватись якась картинка і я приблизно розумію, що це буде. Тоді шукаю різні відео на YouTube: фільми, серіали, концерти. Перероблюю їх на свій лад: нарізаю і з’єдную між собою у потрібному мені стилі. Це мій спосіб прорелаксувати, який я відкрив на карантині».

А які нові вміння за час карантину відкрили у собі ви?

Фото  – надані авторкою

Читайте також інші матеріали авторки:

1. На карантині: конкурси, челенджі, марафони, спецпроєкти від Ради дітей 

2. Як броварські школярі здобувають освіту дистанційно

3.Карантин у будинку хворої на COVID-2019: усе серйозно чи для «галочки»?

4. Карантин і дистанційне навчання очима школярів

5. «Хочемо зробити так, щоб у броварчан не виникало бажання виїхати за кордон», – молодіжна рада міста

6. Карантин: брак масок відкрив у броварчан  нові таланти і можливості

 

Поділитись

Про Автора

Leave A Reply