24 жовтня відбулась чергова сесія Броварської міської ради. На порядку денному засідання було 16 основних питань, ще 19 – депутати включили для розгляду як додаткові.

Більшість проєктів були попередньо розглянуті профільними комісіями ради. Але остаточне узгодження питань порядку денного напередодні сесії не відбулось, оскільки через відсутність деяких депутатів вкотре для проведення засідання погоджувальної ради не вдалось зібрати кворум.

На початку сесії до міських колег завітав депутат облради Роман Сімутін аби озвучити свої звернення.  Головуючий на засіданні Ігор Сапожко слова депутату не надав і запропонував виступити в «Різному». Та обласний депутат усе ж устиг звернутись до своїх місцевих колег:

«Міська влада не впоралась із вирішенням питання вивозу листя. Тепер це питання переадресовано до вас. Я написав два звернення щодо розробки комплексної програми і щодо вивозу листя за адресами. М’яч на вашому полі, депутати», ‒ зазначив Роман Сімутін.

Останнім часом депутат облради активно займався питанням вивозу опалого листя з приватних домогосподарств та підійшов до вирішення проблеми у своєрідний спосіб. Як саме ‒ читайте матеріал за посиланням нижче.

Читайте також: «Приймати листя від населення готові. Але не безкоштовно», – чиновники БМР

Далі депутати приступили до розгляду порядку денного за суттю. У блоці комунальних питань найбільш обговорюваним на профільній комісії було питання про безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади м. Бровари зовнішніх інженерних мереж, що перебувають у власності та на балансі ТОВ «Альянсінвестбуд».

Розглядаючи проєкт на комісії, присутні озвучили кілька питань, а саме: чому приймають мережі від об’єкта не зданого в експлуатацію, чи є безоплатне прийняття мереж обов’язком органів виконавчої влади, адже збудоване товариством приміщення є комерційним об’єктом? Тому рішенням комісії  рекомендували відкласти розгляд проєкту до роз’яснень на погоджувальній раді.
Під час сесії розгляд питання відбувся настільки швидко, що деякі народні обранці навіть не встигли збагнути, що перейшли до голосування наступних проєктів.

Тим не менше, у запропонованому депутатам рішенні мова йшла про передачу інженерних мереж на баланс КП «Броваритепловодоенергія» від новозбудовного багатофункціонального центру на вул. Гагаріна, 21.

Вигляд земельної ділянки до будівництва офісного центру, 2017 рік

Земельна ділянка під офісний центр після вирубки дерев

Будівництво офісного центру на вул. Гагаріна,21 на завершальному етапі, 2019 рік

Історія будівництва. Свого часу, ще в 2013 році, депутатський корпус VI каденції надав земельну ділянку розміром 23 сотки ТОВ «Альянсінвестбуд» спочатку в оренду, а потім продав із розстрочкою виплат. На інвестиційній раді у кінці травня 2017 року було підтримано проєкт будівництва біля магазину АТБ 6-поверхового офісу та визначено пайовий внесок у розмірі 10%. А вже через місяць у рамках підготовки до будівництва зрізали більше двох десятків дерев. За кілька днів після «лісоповалу» мешканці навколишніх будинків зібрали підписи проти майбутньої забудови. Супротив громади закінчився створенням робочої групи. Спеціалісти обстежили будинок на предмет аварійності та поставили «маяки» для спостереженнями за тріщинами стін. За інформацією юридичного управління, забудовник здійснив ремонтні роботи на вул. Гагаріна,23 на прохання мешканців, і на цій підставі звернувся до інвестради за зменшенням відсотку пайової участі до 7% від кошторисної вартості будівництва. Рішенням виконкому від 15.10 2019 року ТОВ «Альянсінвестбуд» встановили відсоток пайової участі на рівні 9%.

Учорашнім рішенням депутати погодили безоплатне прийняття збудованих до офісного центру інженерних мереж у комунальну власність. Тепер КП «Броваритепловодоенергія» має прийняти зовнішні інженерні мережі водопостачання, теплопостачання та каналізації на баланс та обслуговування як внесок до статутного капіталу.

Відповідно до містобудівного законодавства, вартість інженерних мереж, збудованих поза межами земельної ділянки, зараховуються як пайовий внесок. То ж яку суму виплатить ТОВ «Альянсінвестбуд» на розвиток інженерно-транспортної інфраструктури міста ‒ дізнаємось згодом.

Далі депутати внески низку змін, що стосуються фінансування місцевих програм.

Зокрема, перерозподілили кошти відповідно до потреб у програмі розвитку системи освіти ‒ 145, 8 тис. грн направлено на закупівлю LED світильників для Броварської гімназії ім. С.Олійника. Саму ж програму доповнили пунктом 3.9 «За бажанням учні 5-11(12 )класів забезпечуються гарячим харчуванням за батьківські кошти. Гранична вартість харчування встановлюється рішенням виконавчого комітету Броварської міської ради Київської області».

На 200 тис. грн збільшили видатки за програмою «З турботою про кожного». Кошти необхідні для відшкодування за нараховані пільги організаціям-надавачам житлово-комунальних послуг. Кількість пільговиків, які відповідно до програми мають право на пільги, становить 370 осіб. Фінансова потреба на  2019 рік становить 1400,00 тис. грн.

У «земельному» блоку питань учорашньої сесії найбільш обговорюваним було питання продовження та поновлення договорів оренди земельних ділянок під кіосками. Каменем спотикання знову стало питання продажу товарів підакцизної групи у тимчасових спорудах. Серед зауважень спецвідділу з благоустрою є те, що попри заборону торгівлі алкоголем та тютюном більшість підприємців торгують зазначеним видом продукції.  Власники тимчасових споруд виправдовують свої дії  наявністю ліцензії на здійснення продажу товарів підакцизної групи. За відсутності загального підходу до вирішення цього питання, підприємцям поновлюють договори оренди за умови, що після закінчення терміну дії ліцензії нову вони не отримуватимуть і, відповідно, продаж алкоголю та тютюну не здійснюватимуть.

На підставі учорашніх рішень депутатів, у Броварах проведуть інвентаризацію та нормативно‒грошову оцінку земель. Фінансування робіт здійснюватиметься за рахунок коштів, що надійшли до місцевого бюджету за рахунок відшкодування втрат сільськогосподарського виробництва. На заплановані заходи витратять із бюджету 390 тис. грн.

Начальниця управління містобудування та архітектури БМР Світлана Батинчук

Крім того за поданням управління містобудування та архітектури, депутати погодили фінансування розробки розділу «Стратегічна екологічна оцінка до Плану зонування території м. Бровари у розмірі 350 тис. грн». За словами головної архітекторки міста Світлани Батинчук, зазначений розділ необхідно розробити у зв’язку зі зміною законодавства. Нагадаємо, рішення про розробку плану зонування території м. Бровари прийняте у 2012 році, втім містобудівний документ і досі не затверджено.

Ще одним проєктом рішення, який підтримали депутати, є збільшення загальної штатної чисельності виконавчих органів БМР. Отже, відділ інформаційно‒довідкової служби Центру обслуговування «Прозорий офіс» збільшиться на 2 штатні одиниці.

Розглядаючи фінансові питання, депутати затвердили звіт про виконання бюджету міста за 9 місяців 2019 року та внесли зміни в рішення про бюджет міста на поточний рік. Крім зазначених вище фінансових змін, за поданням начальника фінансового управління БМР 123 тис. грн спрямували на ремонт фасаду Броварської ЗОШ №10; 150 тис. грн ‒ на ремонтні роботи в БНВО. Також 200тис. грн направили на первинну ланку медицини для забезпеченнями памперсами людей з інвалідністю та закупівлю препаратів для онкохворих.

Доповідаючи на сесії, керівниця фінансового управління Наталія Постернак наголосила на тому, що міська скарбниця майже порожня і коштів, які були виділені на препарати для хворих, до кінця року не вистачить. Ще більше непокоїть очільницю управління питання перспективи недоотримання коштів субвенції з державного бюджету та питання змін у податковому кодексі стосовно акцизного податку з пального.

У разі скасування акцизу з пального існує загроза розбалансування бюджету міста Бровари в обсязі 45,4 млн грн. Саме тому народні обранці одноголосно підтримали звернення до Верховної Ради України та Міністерства фінансів України про збереження зарахування надходжень акцизу пального до бюджету м. Бровари. (

Повний текст звернення читайте на сайті БМР за ЦИМ посиланням.

Народний депутат України Микола Галушко (ліворуч), сесія БМР 24.10 2019 року

Оскільки у залі засідань був присутній народний депутат України Микола Галушко, очільниця фінансового управління звернулась до нього безпосередньо: «На сьогоднішній день у мене серйозна стурбованість стосовно отримання субвенції. Якщо в минулому році у нас обсяги субвенції були 74,4млн грн, то на сьогоднішній момент планові показники всього лише 20 млн грн. Якщо фінансування вторинної ланки  медицини ляже на місцеві бюджети, це стане непосильним тягарем. Це при тому, що з місцевого бюджету заберуть кошти від акцизу, частину коштів від пайової участі та частину єдиного податку…В такому випадку втрати бюджету складуть близько 50 млн грн, тобто, приросту бюджету не буде…».

З коментарем народного депутата України ви можете ознайомитись, проглянувши відео засідання 63 сесії Броварської міської ради.

У «Різному» депутати розглянули звернення громадян стосовно  упорядкування ситуації з реалізацією прав громадян з інвалідністю в частині забезпеченнями земельними ділянками під гаражі для зберігання транспортних засобів та питання будівництва вул. Княжицької. За результатами надано відповідні доручення щодо шляхів вирішення проблем.

Читайте також:

  1. «Броварський лісоповал»: дозволів на будівництво 6-поверхівки на Гагаріна не видавали .
  2. «Добудова» на Гагаріна: дерева зрізали «авансом» — без дозволу на будівництво .
  3. «Оксамитові» знижки та «гранатові» сльози, – груднева інвестиційна рада  .
  4. «МакДональдз» себе рекламує, а «Сотка» готує відкриття розважального майданчика – підсумки інвестради .
  5. Битва за акциз із продажу пального: податок може обвалити міський бюджет?
  6. «Пайові» інвестиції на розвиток Броварів: як забудовники мінімізують свої внески

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: