6 квітня на своїй офіційній сторінці у FB в. о. міністра охорони здоров’я Уляна Супрун повідомила про проведення першої Національної конференції громадського здоров’я та запропонувала кілька кейсів «здорових комунікацій», щоб надихнути більше думати про здоров’я у своєму житті.
Як пише Уляна Супрун у своєму пості, довгі роки тема медицини та здоров’я мало цікавила українців. «Лікуватися дорого» та «само пройде» чи не найпопулярніші репліки на цю тему.
Утім, розвиток громадського здоров’я, за який взялося міністерство охорони здоров’я, має на меті змінити політику «лікування» на політику «запобігання захворювань», зміцнення та збереження здоров’я українців, пише в.о. міністра охорони здоров’я.
Існує велика конкуренція за увагу людей, зазначає Супрун. Майже будь-що необхідно просувати для того, щоб зацікавити аудиторію. Навіть тема здоров’я потребує ефективної комунікації та просвітницької роботи. Тож Уляна Супрун на конференції розповіла, як у МОЗ України заохочують до здорового способу життя.
Поки що – це лише крапля в морі, пише в.о. міністра, але буде дуже круто, якщо такі комунікації підхоплять не лише всі, хто дотичний до медичної сфери, а в будь-якій організації час від часу спонукатимуть оточення бути уважнішими до себе та до інших.
Уляна Супрун пропонує кілька кейсів «здорових комунікацій», щоб надихнути більше думати про здоров’я у своєму житті:
1.Ще до піка історії з брекзитом (виходу Великобританії з Європейського союзу), у Британії багато говорили й про інші проблеми. Дослідники виявили, що жінки мало займаються спортом. У порівнянні з чоловіками, на 2 мільйони менше жінок (віком від 14 до 40 років) були фізично активні. Натомість близько 75 % цих жінок виявляли бажання займатись спортом. Але їх зупиняв психологічний бар’єр – піти в спортзал з неідеальним тілом. Аби подолати його, було розроблено спеціальну кампанію, частиною якої і став цей ролик.
2.Відео про найбільшого у світі мудака вчить донорству органів.
https://www.youtube.com/watch?v=6d8coUr3Ycs
Організація Donate Life America довго і успішно займається пропагандою необхідності донорства органів. Великою мірою шляхом чудової комунікації. Кампанією «The World’s Biggest Asshole» вони змусили весь світ звернути увагу на важливість бути донором. Незалежно від того, ким була людина в житті. Навіть, якщо була найбільшим мудаком, пише Супрун, вона може принести дуже багато добра.
3.Thinking of… ( • )( • ) – чудова кампанія, яка закликає жінок пройти скринінг проти раку грудної залози, ненав’язливо і водночас сильно спонукає підвищувати обізнаність про хворобу. Дбати про себе: регулярно відвідувати мамолога й оглядатися самотужки. Рак грудної залози – найбільш поширений рак серед жінок. Ключ до успішного лікування хвороби – це раннє виявлення.
4.Коли батьки стають монстрами для дітей.
Соціальний ролик звертає увагу на те, наскільки шкодить дітям пиття батьків. Люди часто вважають, що діти не помічають або ж не усвідомлюють, що відбувається. Втім, зазначає Супрун, у цьому соціальному ролику можна побачити, що така поведінка батьків не минає без наслідків. Діти, які спостерігають своїх батьків напідпитку, втрачають до них повагу та довіру, часом відчувають сильний страх. Навіть помірне вживання алкоголю батьків може мати серйозний вплив на емоційний стан дітей.
5.Курси першої допомоги від британських акторів.
https://www.youtube.com/watch?v=LxhK_uHS0EE
Ролик Британської асоціації серця 2012 року досі завойовує наші серця.
Актор Вінні Джонс показує, як правильно проводити масаж серця під пісню Stayin ‘Alive гурту Bee Gees. Медики визначили, що ритм пісні чудово підходить для проведення серцево-легеневої реанімації. Але найкращий шлях навчитися – курси першої допомоги, які ви проходите наживо, у справжніх тренерів.
Головне фото – з Інтернету