Верховна Рада заборонила зображувати в рекламі оголені тіла та пропагувати гендерні стереотипи

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Парламент схвалив законопроєкт, яким заборонили зображувати в рекламній продукції частини тіла людини з натяком на сексуальні стосунки та використовувати гендерні стереотипи. Про це йдеться в матеріалі УП.Життя.

Законопроєкт «Про внесення змін до закону України «Про рекламу» щодо протидії дискримінації за ознакою статі» під час засідання в п’ятницю, 10 вересня, підтримали 307 народних депутатів.

Документ забороняє зображати в рекламі інтелектуальну, фізичну або соціальну перевагу однієї статі над іншою, а також розповсюджувати стереотипи про ролі чоловіка та жінки в суспільстві.

Згідно з нормами майбутнього закону, в рекламній продукції не можна також демонструвати насильство та зображувати частини тіла людини з натяком на сексуальні стосунки для привернення уваги споживача.

У пояснювальній записці до документу сказано, що його метою є протидія дискримінації за ознакою статі у сфері реклами та захист прав її споживачів. А також посилення відповідальності за порушення  вимог чинного закону.

«Широко розповсюджена дискримінація за ознакою статі в рекламі закріплює гендерні стереотипи та негативно впливає на свідомість як дорослих споживачів, так і неповнолітніх», – говориться у пояснювальній записці.

У разі набуття чинності цього закону, рекламодавці, які замовили невідповідну рекламу, будуть притягатися до відповідальності. Їх також зобов’яжуть надавати інформацію про вартість реклами. Неподання або подання неправдивої інформації з цього приводу буде каратися штрафом.

Законопроектом також вводяться поняття «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі».

Дискримінаційна реклама – це реклама, яка містить твердження чи зображення, які є дискримінаційними за ознаками:

  • раси;
  • політичних та релігійних переконань;
  • статі;
  • віку;
  •  інвалідності;
  • соціального походження;
  • громадянства;
  • сімейного та майнового стану;
  • місця проживання;
  • мови спілкування.

А також такі, що дискредитують товари інших осіб.

Читайте також

  1. Виконком дав дозвіл на розміщення реклами з 88-ми сіті-лайтів у Броварах. АДРЕСИ
  2. Реклами забагато не буває? Підсумки інвестради
  3. Російськомовну рекламу в Броварах демонтують. ДОКУМЕНТ
Поділіться.

Залиште відповідь