Засновник Вікіпедії Джиммі Вейлз запустив нову соцмережу WT:Social. Її родзинкою має стати повна відсутність реклами. Інтерфейс буде виконаний у стилі Фейсбуку. Про це пишуть ЗМІ із посиланням на Financial Times.

Бізнес-модель нової соцмережі автор запозичив у Вікіпедії. Джимі Вейз називає проєкт «божевільним експериментом» та запевняє, що в новому сервісі не буде реклами. Джерелом коштів стануть пожертвування від самих користувачів.

Соцмережа вже запрацювала в жовтні й наразі налічує 50 тис. людей. У WT:Social користувачі можуть ділитися посиланнями на статті та обговорювати їх у новинній стрічці, зробленій у стилі Фейсбуку.

На відміну від Фейсбуку та Твіттера, у WT:Social спочатку показуються недавні матеріали, вказують ЗМІ. Також автор планує додати спеціальну кнопку, щоб користувачі змогли порекомендувати якісні статті.

Як зазначив Джимі Вейлз, кошти на проєкт пожертвували понад 200 осіб. Соцмережа, на думку засновника, може стати конкурентом Фейсбуку та Твіттеру.

Читайте також:

  1. 16 запитань до Facebook: чи стежить соцмережа за своїми користувачами?
  2. У Twitter більше не буде політичної реклами
  3. Що для підлітків алкоголь, сигарети, наркотики та соцмережі. Дослідження

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: