Як обиратимуть директора «Муніципальної варти» та за скільки лататимуть вулиці, – новини з комунальної комісії

Pinterest LinkedIn Tumblr +

30 липня за графіком відбулось засідання постійної депутатської з питань комунальної власності, приватизації, житлово-комунального господарства та благоустрою, на якому депутати розглянули 12 питань, що виносяться на розгляд чергової сесії 16 серпня.

Зазначимо, що більшість проектів рішення профільною комісією були підтримані. До вивчення було відкладено проект рішення щодо списання комунального майна, адже у депутатів виникло бажання ознайомитись з майном громади, що підлягає списанню.

Обговорили народні обранці і питання надання згоди ПрАТ «Броварський завод залізобетонних конструкцій» на виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення ремонтних робіт у гуртожитку по вул. Гагаріна,12-А. Наразі невідомо, чи здійснюватиме в майбутньому приватне акціонерне товариство реконструкцію власним коштом, адже мова йде поки що лише про виготовлення проектно-кошторисної документації.

Нагадаємо, вищезгаданий гуртожиток у травні 2017 року рішенням ради було закріплено на праві господарчого відання за ПрАТ «Броварський завод залізобетонних конструкцій».

Чи зростуть після подібної реконструкції суми у платіжках за житло мешканців гуртожитку, наразі невідомо. Згідно з переліком робіт ПрАТ «БЗБК» планує запроектувати ремонт душових кабін, заміну двох вікон першого поверху, заміну дверей (по поверхово), заміну плитки (по поверхово), заміну лінолеуму підлоги, ремонти вбиралень 2,3,4,5 поверхів, ремонт електрообладнання та щитових тощо.

Керівництво КП «Броваритепловодоенергія» виносить на розгляд депутатів питання збільшення статутного фонду підприємства, а відтак затвердження статуту комунального підприємства в новій редакції. Зазначимо, що статутний капітал підприємства збільшується майже на 1,8 млн грн. Головним чином за рахунок міського бюджету та прийняття на баланс та обслуговування мережі водопостачання по бульвару Незалежності, 24-Б від будівельної компанії ПрАТ ВПБФ «Атлант». Вартість мережі, переданої у комунальну власність, склала 143517,19 грн. Залишок суми поповнення статутного фонду складають дотації з міського бюджету: 357,2 тис. грн – на розробку проекту реконструкції самопливного каналізаційного колектору по бульв. Незалежності; 170 тис. грн – на відновлення асфальтного покриття після ремонтних робіт по бульв. Незалежності,14; ще 730 тис. грн – на відновлення асфальтного покриття після проведення ремонтних робіт по місту; 433,5 тис. грн – на капремонт ділянки колектору та двох оглядових колодязів по вул. Героїв Небесної сотні, 13 біля КНС №2. Після прийняття відповідного рішення депутатами на сесії статутний капітал одного з найбільших комунальних підприємств Броварів становитиме 139584074,69 грн.

Не менш космічна сума виділяється на інше комунальне підприємство – КП «Бровари-Благоустрій» в рамках програми капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду та благоустрою міста Бровари на 2017-2021 роки. Серед змін, наголошених «з голосу», на проведення ямкового ремонту комунальному підприємству необхідно 2,5 млн грн.

Серед інших дороговартісних заходів, які не оприлюднені на сайті в рамках проекту рішення, необхідне виділення 5 мільйонів на капітальний ремонт вул. Прилуцької та ще 1 мільйон на ремонт шатрового даху будинку, що постраждав від пожежі по вул. Гагаріна,16. Окрім того, на проведення обстеження квартир для визначення суми збитків постраждалих громадян необхідно ще 200 тис. грн, хоча на роботу експерта на позачерговій сесії вже було виділено 50 тис. грн.

Для рекомендації комунальної комісії щодо винесення проекту рішення на розгляд сесії голосів депутатів не вистачило, адже більшість змін, які тягнуть за собою значні фінансові видатки, наголошено «з голосу», тому депутати-комунальники вирішили почекати «вердикту» колег з бюджетної комісії.

У порядку денному комісії було розглянуто ще два питання, що стосувались діяльності комунальних підприємств: проект рішення щодо внесення змін до статуту КП «Муніципальна варта» та проект рішення про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу та призначення керівника (директора) комунального підприємства «Муніципальна варта».

Першим проектом передбачається внесення змін до статуту КП «Муніципальна варта», який було затверджено у березні 2018 року. Попередньо затверджений статут було відредаговано, втім докладно про зміни під час комісії не наголошувалось. Депутати підтримали проект рішення одностайно.

Іншим проектом передбачалось затвердити порядок проведення конкурсу на посаду директора КП «Муніципальна варта». Суперечки виникли стосовно фаховості майбутнього керівника, адже положенням передбачалось наявність вищої юридичної освіти і стажу роботи за фахом не менше 8 років та не менше 5 років – на керівних посадах. У цій частині депутати запропонували прибрати норму про наявність вищої юридичної освіти. Далі обговорювали склад конкурсної комісії. До запропонованого проекту депутати також внесли зміни. Так, у підсумку відповідно до п.12 Положення до складу конкурсної комісії на визначення кандидатури директора КП «Муніципальна варта» депутати запропонували включити: заступників міського голови, секретаря Ради, начальника юридичного відділу БМР, керівника сектору кадрів, представників кожної партії та позафракційних (за згодою), начальника Броварського ВП ГУ НП в Київській області (за згодою).

Питання щодо діяльності «Муніципальної варти» винесено на розгляд комісії з питань регламенту, правопорядку, депутатської етики та інформаційної політики, яка мала відбутись 31 липня, але за відсутності кворуму була перенесена на 10:00 2 серпня. Тому, цілком можливо, що документ зазнає додаткових змін до прийняття на черговій сесії.

Наразі члени комунальної комісії підтримали винесення проекту рішення на розгляд чергової сесії «зі змінами».

Докладніше про питання чергової сесії читайте в наступних матеріалах.

Поділіться.

Залиште відповідь