Яка справжня причина стрілянини на Торгмаші? ДОСЛІДЖЕННЯ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
sportbank [CPS] UA

Після сьогоднішніх «розборок» зі стріляниною на Торгмаші в Броварах уже і на державному рівні заговорили про причини конфлікту. Всі погоджуються, що йдеться про боротьбу за ринок перевезення пасажирів із Торгмашу або Броварів загалом до Києва. Але хто саме воює і до чого тут маршрут № 707 (Торгмаш – Об’їзна дорога – ст. м. «Лісова»), який так і не запрацював? «Трибуна» згадала і проаналізувала історію питання в цьому матеріалі.

Транспортна ситуація на Торгмаші

Протягом тривалого часу в Броварах не змінювалась кількість маршрутів на напрямку Київ – Бровари. До Торгмашу можна було доїхати лише двома з них – №№ 327 (701) та 411 (784). Обидва закріплені за броварським підприємством ТОВ «Союз-Авто». Керівник за реєстром – Володимир Корнійко.

Принаймні таку інформацію раніше надавали на запити «Трибуни» в Київській обласній державній адміністрації. На сайті КОДА так само вказано ТОВ «Союз-Авто».

Минулого року Київська обласна державна адміністрація затвердила ще два маршрути Київ – Бровари, обидва на Торгмаш. № 706 їде через місто, частково дублює маршрути №№ 327 і 411. А № 707 мав із Торгмашу виїздити на Об’їзну дорогу і прямувати нею в обхід Броварів до «Лісової».

Маршрутка № 706

Маршрутка № 706 на Торгмаші

Маршрути №№ 706 і 707 належать столичній компанії ТОВ «Євро-Авто-Альянс». Від самого початку їхньої роботи в Броварах у компанії не виходять на зв’язок із журналістами. У реєстрі товариства вказаний номер телефону, за яким користувач заперечує причетність до ТОВ.

У відділі пасажирських перевезень управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації сьогодні підтвердили «Трибуні», що раніше затвердили обидва маршрути, обидва мають дозволи на перевезення. На доказ вони наводять власні розпорядження.

Читайте також: Новий маршрут № 707 на Торгмаш із об’їздом Кільцевою досі не запустили. Чи буде він узагалі?

Однак, як відомо, автобуси на маршруті № 706 запрацювали одразу, а на № 707 не їздять до сьогоднішнього дня. У КОДА «кивають» на перевізника, мовляв уся відповідальність за ним, і той зобов’язаний організовувати транспорт.

Окремо в цій історії слід згадати про «нелегалів» – білі мікроавтобуси «спринтери». Вони працюють у місті протягом останніх кількох років. Пасажирів возять із різних куточків міста, у тому числі просто з-під головної будівлі Броварської міської ради, а також і з Торгмашу.

Що сталося і хто винен

У поліції наразі конкретики не говорять, посилаючись на таємницю слідства. Свідки сьогоднішніх подій вказують, що стріляли саме в «нелегальних» перевізників. Причому, із виходом із карантину офіційних маршруток 26 травня, конфлікти за участю молодиків на цьому місці тривали щодня.

Водночас різні джерела розповідають, що протистояння наростало давно. Як відомо, протягом останніх кількох років траплялися напади і на офіційні маршрутки, і, навіть, на звичайних «попутників».

Із заяв чиновників можна побачити наявність глобальнішого конфлікту – не просто між перевізниками, а між владою на різних рівнях. Ще вчора Василя Володіна без заперечень Кабмін призначив постійним головою Київської обласної державної адміністрації.

Читайте також: «Bro-Bro-Car», або Історії перевізників: як під міськрадою ганяли «нелегалів»

А сьогодні, у зв’язку з подіями в Броварах, урядовець, міністр внутрішніх справ, Арсен Аваков у своєму Твіттері прямо натякнув на вину Київської обласної державній адміністрації. Мовляв, такі події є відгомоном корупції в розподілі квот на перевезення.

У розмові з президентом Володимиром Зеленським Арсен Аваков зазначив, що в Броварах відбулось зіткнення між місцевими підприємцями, які раніше контролювали тут перевезення пасажирів, і «зовнішніми» перевізниками, яким «віддали» значну частину цих маршрутів.

Своє слово сказав і міський голова Ігор Сапожко, який також поклав вину на КОДА: «Ми неодноразово звертались до керівника області та начальника управління інфраструктури КОДА з офіційними листами та зверненнями щодо затвердження нового експрес-маршруту з Торгмашу до метро Лісова через Окружну дорогу. Всі звернення були проігноровані.»

Перестрілка на ТоргмашіСьогодні близько 7 години ранку по вулиці Олімпійська відбулася перестрілка. За попередньою…

Опубліковано Ігором Сапожком Пʼятниця, 29 травня 2020 р.

Зі слів міського голови, облдержадміністрація не врахувала маршрут через Об’їзну дорогу. «Замість цього обласна адміністрація створила та затвердила інший маршрут, який повністю дублює вже діючий. Тому, вважаю, що через відсутність діалогу між місцевими органами влади та обласною адміністрацією, ситуація загострювалась кожного дня», – додав Ігор Сапожко.

Слід зазначити, що у виконкомі Броварської міської ради і раніше висловлювали незадоволення «захо́дом» нового, столичного, перевізника в Бровари.

Фото – Антон Раков, Дмитро Карпій, © «Трибуна-Бровари»

Читайте також:

  1. Стрілянина в Броварах: конфлікт між «маршрутниками» та «нелегалами»? ФОТО, ВІДЕО
  2. Поліція розшукує автівки, якими втекли учасники стрілянини на Торгмаші

  3. Затримано 21 учасника стрілянини в Броварах. ФОТО
  4. Кримінальні розбірки перевізників на Торгмаші: 2 поранених, 21 затриманий. ВІДЕО
  5. «Тарифний протест»: учасники чекають на представників КОДА і погрожують перекрити Київську
Monobank [CPS, API] UA
Поділитись

Про Автора

Leave A Reply