За попереднім записом: центри обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі відновили роботу

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Свою роботу відновили шість центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) ДТЕК Київські регіональні електромережі. Але працюють за попереднім записом. Про це йдеться на офіційній сторінці постачальника електроенергії.

Рішення про їхнє відкриття ухвалено з урахуванням епідеміологічної ситуації на Київщині. Клієнти можуть записатися на консультацію до фахівця ЦОК на сайті компанії та вибрати зручну дату і час відвідування.

Нагадаємо, що в Броварах ЦОК ДТЕК Київські регіональні мережі розташоване за адресою: м. Бровари, вул. Вокзальна, 10.

Для попереднього запису потрібно:

  • зайти на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі в розділ «Адреси та графік роботи центрів обслуговування клієнтів».
  • обрати зручний ЦОК і натиснути «Записатися»;
  • заповнити спеціальну форму, обравши дату та зручний час візиту, та натиснути «Відправити»;
  • отримати підтвердження на власну електронну пошту та завітати в обраний день і час в офіс компанії.

Завітати до ЦОП можна за наявності одного з документів:

  • зелений COVID — сертифікат (діє 365 днів);
  • міжнародне свідоцтво про вакцинацію (діє 365 днів);
  • негативний результат ПЛР або експрес-тесту на визначення антигену (діє 72 години);
  • сертифікат про одужання, згенерований на порталі Дія (діє 105 днів).

«…Ми відновили роботи шести ЦОКів, які працюють за попереднім записом. Наразі для візитів клієнтів відкрито найбільш відвідувані центри в Києві, Білій Церкві, Борисполі, Броварах, Вишневому та Обухові», – повідомив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Водночас у період карантину компанія закликає клієнтів максимально користуватися дистанційними сервісами ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Оберіть зручний дистанційний сервіс зв’язку з компанією:

  • сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі;
  • чат-бот у Viber або Telegram;
  • особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі;
  • мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market);
  • IVR-меню кол-центру: (044) 4590740, (067) 4957040, (093) 495-70-40 або (099) 495-70-40;

Отримавши звернення через будь-який із каналів зв’язку, співробітники компанії нададуть необхідну консультацію та інформацію про те, як оформити й отримати послугу.

Нагадаємо, що 30 жовтня на Київщині почав діяти «червоний» рівень епідемічної небезпеки. Через введення в області обмежень, передбачених «червоною зоною» карантину, заради безпеки клієнтів і співробітників компанії, графіки роботи центрів обслуговування клієнтів було змінено.

Читайте також:

  1. У Броварській громаді завищена ціна на електроенергію для комунальних установ – прокуратура

  2. Чи будуть в Україні «віялові» відключення електроенергії в осінньо-зимовий період

  3. За електроенергію можна буде платити менше. УМОВА

  4. Різкого збільшення тарифів на електроенергію не буде – прессекретар Зеленського

Поділіться.

Залиште відповідь