Нові маршрутки з Броварів до Борисполя та Києва? Триває громадське обговорення

Pinterest LinkedIn Tumblr +

На Київщині планують удосконалити маршрутну мережу міжміських і приміських маршрутів. Йдеться про транспортне сполучення між населеними пунктами регіону, в тому числі й тими, що з’єднують область зі столицею. Чиновники розглядають відкриття зовсім нових напрямків, як от Бровари – Бориспіль. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив очільник Київської обласної державної адміністрації Василь Володін. Однак, оприлюднений проєкт реєстру маршрутів частково суперечить словам чиновника. «Трибуна» проаналізувала документ.

Ідеться про варіанти відкриття саме нових автобусних маршрутів, аналогів яким до цього не було. «Діючу мережу вже проаналізували спільно з експертами Державного автотранспортного науково-дослідного та проєктного інституту. Окрім цього, врахували пропозиції, які надійшли від усіх районних державних адміністрацій, територіальних громад та перевізників і на їх підставі сформували новий проєкт маршрутної мережі», – зазначив Василь Володін у повідомленні.

Володін на представленні Біркадзе 24.09.2020

Василь Володін у Броварах, 2020 рік

Наразі проєкт реєстру внутрішньообласних автобусних маршрутів загального користування перебуває на стадії громадського обговорення.

Ознайомитися з проєктом реєстру можна ТУТ.

Очільник КОДА закликає всіх жителів області активно долучатись до обговорення, щоб створити на Київщині унікальну та комфортну маршрутну мережу. Триватиме громадське обговорення 10 днів.

Надсилати свої пропозиції потрібно на електронну пошту perevez@koda.gov.ua.

Що не так із проєктом

Василь Володін у своєму дописі згадав про потенційний новий маршрут, що прямо сполучатиме Бориспіль і Бровари. Але в оприлюдненому для обговорення проєкті реєстру такого маршруту нема.

У цілому проєктом пропонують скоротити загальне число маршрутів у Київській області майже на сто – з 512 до 414. Серед нових пропонованих маршрутів залишаться 211 приміських і 203 – міжміських (останні зазвичай мають меншу кількість рейсів на день).

Читайте також: Розклад руху маршруток Бровари – Київ

Водночас число маршрутів Київ – Бровари зросте. У проєкті зберігаються всі наявні на цей час маршрути – №№ 327 (701), 330 (702), 706, 402 (780), 403 (781), 403-А (782), 404 (783) та 810. Є в документі і ті маршрути, які на практиці давно перестали ходити – №№ 707 і 411 (784).

маршрутка Київ – Бровари

Маршрутку № 411 тепер не знайти

Слід зазначити, в КОДА раніше розповіли «Трибуні», що не знають про припинення руху на цих маршрутах, і запевнили, що перевізники зобов’язані здійснювати перевезення. Імовірно зробили вигляд, що маршрутка № 707 ходить, і чиновники Броварської громади, офіційно змінивши її маршрут у травні. За інформацією жителів Торгмашу, саме незадовго перед рішенням автобуси на маршруті зникли.

Тим часом для напрямку Київ – Бровари з’являються нові маршрути:
  • № 714 – Залізнична станція «Бровари» – Київ АС «Дарниця»;
  • № 779 – Броварський завод алюмінієвих конструкцій – Київ АС «Дарниця»;
  • № 785 – Бровари (вул. Михайла Грушевського) – Київ АС «Дарниця».

Деталей нових маршрутів у проєкті не розписують. Можна лише здогадуватися, чи не дублюватимуть вони наявні – відповідно №№ 332 (704) і 404  (783), 402 (780), а також 403-А (782). Адже ці маршрутки так само їздять зі столиці до вказаних кінцевих зупинок у Броварах.

Варто зауважити, що в 2011 – 2012 роках до вулиці Михайла Грушевського (кінцева – там само, де кінцева № 403-А) через Зелену папугу запустили новий маршрут № 786. Однак, уже за кілька місяців його скасували. Як розповіли тоді водії журналістам «Маєш право знати», перевізник припинив рух через тиск і погрози конкурентів, власників на маршруті № 327 (701).

дорога

На вул. Михайла Грушевського досі висять знаки, які вказують на зупинку тут маршруток № 786

Слід зазначити, що офіційна вказана кінцева зупинка в столиці АС «Дарниця» в більшості випадків не відповідає дійсності. А для маршруток Бровари – Київ – в усіх випадках. Адже автобуси висаджують пасажирів біля станції метро «Лісова» на Броварському проспекті.

Однак, варто зауважити, що столичні чиновники не визнають цих зупинок для приміського транспорту, причому з обох боків проспекту, називаючи їх нелегальними і самовільно встановленими. На практиці маршрутки Бровари – Київ висаджують пасажирів у 2-му ряду, з порушенням правил дорожнього руху, адже в першому ряду – офіційні кінцеві столичних маршруток №№ 240, 241, 498 та інших.

Помилки і неточності в проєкті

У цілому проєкт від КОДА виглядає сирим і недоробленим. Це опосередковано підтверджується, зокрема, тим, що в указаних маршрутах у списку зберігаються старі назви вулиць і населених пунктів, які змінилися внаслідок декомунізації ще близько 5 – 6 років тому.

Також – у проєкті де-не-де відсутня згадана деталізація маршрутів, і не лише нових. У списку можна знайти й інші помилки, як от назва кінцевої зупинку для маршруту № 403 (781) – «вул. Жалізнодорожня» замість вул. Залізничної. Ця помилка, очевидно, «перекочувала» з чинного списку маршрутів.

Фото – © «Трибуна-Бровари»

Читайте також

  1. Маршрутки «Київ – Бровари» зупинятимуться на новому автовокзалі за 300 м до метро. ПРОЄКТ ТРЦ
  2. Актуальні графіки руху маршруток Броварської ОТГ 
  3. Не поділили таксі: у Броварах конфлікт між чоловіками закінчився стріляниною. ФОТО

 

 

Поділіться.

Залиште відповідь