Частина містян скаржиться, що до цього часу в квартирах немає тепла і гарячого водопостачання. Проте в мешканців двох під’їздів, що на вул. Симона Петлюри, 13, гаряча вода тече з обох кранів. За бажанням можна щодня приймати гарячі ванни, а платити – як за холодну воду. Проте люди переймаються, адже без холодної води – ніяк, а, по-друге, хтось все ж оплачуватиме такі витрати. Протягом 5 днів, відколи мешканці залишають свої заявки в Контакт-центрі з приводу такої історії, у КП «Броваритепловодоенергія» продовжують «розбиратися» – вмикають та вимикають гаряче водопостачання.
Марія живе в будинку №13, що на вул. Симона Петлюри, третій рік. Проте вперше бачить таке диво: із обох кранів ллється фактично кип’яток. З одного крана зрозуміло – встановили бойлер, щоб безперебійно була гаряча вода (з чим у Броварах проблеми), щоб контролювати її витрати і не переплачувати. А от чому з крана з холодною водою ллється гаряча – не розуміє.
Запуск тепла
Цьогорічний початок опалювального сезону в Броварах був особливим – такого не пам’ятають навіть старожили. Його двічі переносили – з 17 на 18 жовтня, а потім на 19-те. У квартирі Марини тепло не з’явилося ні 19-го, ні 20-го, ні 23-го, тож вона зателефонувала у Контакт-центр. Це дещо питання вирішило – потепліла рушникосушарка і батарея на кухні, а в кімнатах так і залишилися холодними.
Тиждень тому, на 4-й день після запуску тепла, у КП «Броваритепловодоенергія» повідомили, що причиною того, що в частини квартир так і не з’явилося тепло – повітряні пробки у внутрішньобудинковій системі опалення, які здатні повністю зупинити циркуляцію теплоносія. Позаяк заявок на усунення проблем сотні, а рук у комунальників бракує, радили мешканцеві верхнього поверху, де розташовано кран Маєвського чи інший спускник, самотужки спускати повітря. Лише так, на їх думку, можна пришвидшити потрапляння тепла в квартири.
Щоб потепліло в квартирах і на нижніх поверхах, намагалися стравити повітря самотужки і мешканці однієї з квартир 9-го поверху в І-му під’їзді на С. Петлюри, 13. Проте, як розповіла Марина, з крана полилася вода, тож налякані люди його просто наглухо закрили, щоб не наробити біди. На заявку про проблеми з краном, подану ще влітку, комунальники так і не відреагували, тож у квартирах по стояку холодно і сьогодні.
Із холодного – гаряча
Разом із включенням гарячої води, квартирах 1-го під’їзду також стали теплими і рушникосушарки. Проте, яким було здивування людей, коли з крана з холодною водою почала текти спочатку тепла, а далі – гаряча вода.
Журналісти «Трибуни» піднялися на 3-й поверх у Маринину квартиру, щоб пересвідчитися, чи й справді це так, як каже жінка.
Так, із крану з гарячою водою тече, як і має бути, гаряча ( дякуючи бойлеру). Проте з крану з холодною водою спочатку починає текти тепла, а згодом – і гаряча вода.
Для того, щоб помитися, потрібно спочатку набрати воду у ванну та почекати годин зо дві, щоб охолонула, розповідає Марія.
Така ж ситуація і у Віктора, що живе в цьому ж під’їзді, але з іншого боку – на іншому стояку. Чоловік каже, що аналогічно і в другому під’їзді. Щоб помитися та покупати дитину, Віктор із дружиною по черзі чергують, щоб спіймати паузу, коли потече холодна. Та і в квартирі в чоловіка на сьогодні – спека.
Із приводу незрозумілої ситуації мешканці телефонували в Контакт-центр, де заявку прийняли і пообіцяли питання вирішити. «Вирішили» – вимкнули гаряче водопостачання. Разом із теплом у рушникосушарках, зникла і гаряча вода в холодних кранах. А коли через деякий час ввімкнули гаряче водопостачання – ситуація повторилася. «Із пральної машини виймаємо білизну, яка «дихає жаром», у туалетному зливному бачку – тече кип’яток», – каже Віктор.
При цьому така ситуація лише в перших двох із чотирьох під’їздів будинку.
У Контакт-центрі продовжують нотувати скарги і кажуть, що комунальники «розбираються». «Розбираються» з цією проблемою з понеділка, 25 жовтня, розповідає Марина. Проте окрім того, як вимикати та через деякий час вмикати гаряче водопостачання, так нічого і не вирішили.
«Якщо ллється з наших холодних кранів гаряча вода, значить хтось за неї має платити», – кажуть люди. При цьому вказують, що теплопостачальник скаржиться на брак коштів на оплату газу, при цьому ці ж кошти так безгосподарно витрачаються. Однак не виключають, що, можливо, хтось у будинку самостійно робив ремонт, втрутився в системи водопостачання і щось під’єднав неправильно. Тож обов’язково має прийти сантехнік, перекрити стояки і, нарешті, розібратися, що ж трапилося, зазначають мешканці.
У КП «Броваритепловодоенергія» кажуть, що про проблему знають: з’явилася вона під час включення гарячого водопостачання і рушникосушарок. Але знають тільки про проблему в першому під’їзді. І з цим продовжують «розбиратися».
Зазначимо, що навіть на 10-ий день від початку опалювального сезону в Броварах, далеко не весь житловий фонд, де є централізоване опалення і гаряче водопостачання, з теплом і водою.
Як повідомляють у КП «Броваритепловодоенергія», станом на сьогодні, 29 жовтня, теплоносій подано до 282 багатоквартирних житлових будинків, працюють 20 котелень.
Через пошкодження на мережах відсутнє централізоване теплопостачання та гаряче водопостачання на вул. Гагаріна, 10-А. Централізованого теплопостачання немає в будинках на вул. Гагаріна, 12-А, Оболонська, 72, Короленка, 60-А.
А гаряча вода так і не з’явилася в будинках на вулицях Олександра Білана, Білодібровній, Лесі Українки, Грушевського, 17, 15; Героїв УПА, 11, 13, 13-А; Героїв Небесної Сотні, 7; Олімпійська, 8, 10, 10-А; Короленка, 50, 52; Симона Петлюри, 15-А, 17, 17-А, 19; Марії Лагунової 17,19, Гагаріна, 19; бульв. Незалежності, 2, 15, 15-А .
Читайте також
Роботи із запуску опалювального сезону тривають досі. У чому проблема?
До опалення підключено 90 % житлового фонду і всі садочки – Голубовський
У Броварській громаді замінять аварійні тепломережі. Коли, де і скільки
Зменшення викидів CO2, підвищення комфорту життя: у Броварах схвалено програму енергоефективності