На проєкт інформатизації контакт-центру «Служба мера» планують виділити 1,3 млн грн

Pinterest LinkedIn Tumblr +

На розгляд ради Броварської ОТГ винесуть програму «Проект інформатизації «Служба мера». Учора такі наміри схвалив виконком громади. Програма передбачає вирішення проблеми оперативного та якісного надання консультаційних та інформаційних послуг, ідеться в документах. Лише цього року на запровадження проєкту планують виділити 1,305 млн грн.

Як розповіла «Трибуні» керівниця контакт-центру Прозорого офісу в структурі ради Броварської ОТГ Яна Івасик, реалізація «Служби мера» необхідна для створення і встановлення програмного забезпечення, завдяки якому запити і звернення, зокрема телефонні дзвінки від громадян, ефективно оброблятимуть і якісно опрацьовуватимуть.

Яна Івасик

Яна Івасик

Зі слів очільниці контакт-центру, звернення після реєстрації в системі мають одразу бачити виконавці, що пришвидшить процес опрацювання і підготування відповідей. Водночас повний перелік технічних завдань перед програмою наразі ще не сформулювали, вказує Яна Івасик. Це зроблять пізніше. Орієнтовно – коли виділять кошти для фінансування проєкту.

Яна Івасик також указує, що зараз не йдеться про якесь конкретне програмне забезпечення.  У подальшому із наявними технічними завданнями вийдуть на тендер, де і оберуть переможця, який надасть і запровадить це забезпечення.

Читайте також: Деталізований розподіл бюджету Броварів на 2021 рік

Варто зазначити, що в рішенні виконкому щодо «Служби мера» вказано про запровадження програми «Розумне місто». Платформа з такою назвою діє, у ній зареєстровано низку міст України. Зокрема, на сайті можна знайти і Бровари як «підключені безкоштовно». Більшість функцій для Броварів – неактивні.

Розумне місто

Сторінка Броварів на платформі “Розумне міста”

Яна Івасик не підтвердила, що йдеться про підключення саме до платформи «Розумне місто». Тим часом у додатку до рішення виконкому прописано, що на розроблення і впровадження програми «Розумне місто» у 2021 році пропонують виділити 1,08 млн грн.

Загалом протягом трьох років, із 2021 по 2023, на доступ, обслуговування та підтримання програмного забезпечення пропонують виділяти по 225 тис. грн на рік. Таким чином лише в 2021 році програма потребуватиме фінансування розміром 1,3 млн грн.

Як ідеться в паспорті програми, фінансування здійснюється за рахунок коштів бюджету територіальної громади. Однак, не виключене залучення інших джерел фінансування, які не заборонені законом.

Завдання проєкту

У вказаному паспорті також описані завдання нового проєкту:

  • забезпечення оперативного і якісного надання інформаційних і консультаційних послуг для жителів територіальної громади;
  • реєстрація та контроль усіх телефонних дзвінків, а також електронних звернень громадян, що надходять на електронну адресу та за номерами телефонів контакт-центру;
  • забезпечення своєчасного повідомлення відповідних служб міста щодо порушених питань у телефонних дзвінках і електронних зверненнях громадян міста;
  • контроль вирішення питань та інформування заявника про вжиті заходи (зворотній зв’язок);
  • формування звітності щодо виконання службами та виконавчими органами територіальної громади заявок, які надійшли від мешканців.
Очікувані результати

Відповідно до паспорта програми, виконання програми має дати змогу:

  • оперативно передавати звернення, скарги та пропозиції громадян всім виконавчим органам та комунальним підприємствам;
  • оперативно реагувати на аварійні ситуації на території Броварської ОТГ;
  • значно підвищити рівень прозорості, доступності та відкритості діяльності всіх виконавчих органів і комунальних підприємств;
  • контролювати вчасне виконання звернень громадян ;
  • формувати звіти про роботу всіх виконавчих органів і комунальних підприємств.

Зі слів Яни Івасик, на цей час у контакт-центрі користуються програмою «ГородОК». Її функціонал і зручність чиновниця порівнює із програмою таблиць  Microsoft Excel.

Читайте також

  1. В Україні запрацював контакт-центр із протидії коронавірусу
  2. У броварського «Контакт-центру» з’явився додатковий номер телефону для звернень громадян
  3. Броварський «Контакт-центр» приймає звернення навіть через Фейсбук
Поділіться.

Залиште відповідь