Трибуна – Бровари

У Броварах запрацював електронний Контакт-центр із новими можливостями

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Електронний Контакт-центр Броварської міськради запрацював із 20-го липня. Відтепер мешканці громади можуть не лише залишати звернення. Про всі можливості на оновленому сайті Контакт-центру читайте в матеріалі.

Загалом на сайті можна переглядати статистику звернень поденно, потижнево та помісячно. На мапі позначені всі звернення мешканців Броварської ОТГ та стан їх виконання за вказаний вами період.

В розділі «Результати» знаходяться вже закриті звернення із вказаними адресами та строками вирішення тої чи іншої проблеми.

Побачити про планові чи аварійні роботи, які проводяться на території громади, можна в розділі «Ремонтні роботи». Тут же вказується й орієнтовні строки їх закінчення.

В розділі «Статистика» діаграмно описується:

  • динаміка надходження звернень за днями;
  • ефективність виконавців;
  • розподіл звернень за проблемами.

Одним з головних сервісів, яким мешканці громади можуть скористатися на сайті «Контакт-центру» є створення звернення. Але для цього потрібно зареєструватися в особистому кабінеті сайту.

В самому зверненні користувачі можуть описати проблему, вказавши її адресу та фото та слідкувати за її виконанням.

Колаж – Андрій Захарченко

Читайте також:

  1. На проєкт інформатизації контакт-центру «Служба мера» планують виділити 1,3 млн грн

  2. У броварського «Контакт-центру» з’явився додатковий номер телефону для звернень громадян

  3. Броварський «Контакт-центр» приймає звернення навіть через Фейсбук

  4. 59% звернень до контакт-центру міськради стосуються питань КП «Броваритепловодоенергія», – статистика

Поділіться.

Залиште відповідь