Український бізнес штрафуватимуть за відмову прийняти оплату карткою

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Відмова продавця прийняти оплату карткою – порушення прав споживачів, за це бізнес можуть оштрафувати, повідомляють у Держпродспоживслужбі України.

Як зазначають у Держспоживслужбі країни, останнім часом збільшилася кількість скарг споживачів щодо відмови з боку продавців у безготівковому розрахунку за придбані товари.
Проте згідно зі ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів», за всіма споживачами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами.

Не підпадають під дію закону лише підприємці, які працюють у населених пунктах, де мешкають менше 25 тисяч осіб. Решта повинні мати POS-термінал або QR-код.

Тож відмова в безготівковому розрахунку за придбані товари та надані послуги є порушенням вимог законодавства, за яке передбачена відповідальність ст. 23 Закону України «Про захист прав споживачів» та ст. 155 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зазначають у Держспоживслужбі.

У разі порушення вашого права на безготівковий розрахунок, ви можете з відповідним зверненням звернутися до Держпродспоживслужби України та її територіальних органів. Зразок заяви можна знайти ТУТ.

Читайте також

  1. Українських таксистів зобов’яжуть встановити касові апарати
  2. Для ФОПів із 1 січня вводять касові апарати. Які штрафи за порушення
  3. Касові апарати, електронний чек, «кешбек» та штрафи: Президент підписав два закони щодо бізнесу
  4. Поліція затримала крадіїв готівки з терміналів у Броварах. ФОТО
  5. Вам телефонує шахрай: як убезпечити себе від втрати грошей з банківської картки
Поділіться.

Залиште відповідь