Перевізники області почали знижувати тарифи на проїзд у приміському пасажирському транспорті після діалогу з владою. Про це йдеться на сайті КОДА. Чи планують це робити броварські перевізники?
«Наразі вже знижено тарифи на 9-ти маршрутах. Це розумний компроміс, що враховує економічні реалії, в яких працюють перевізники, та можливості населення оплачувати їхні послуги. Вважаю, що решта надавачів послуги також мають із розумінням поставитися до платоспроможності людей та переглянути тарифи», – повідомляє очільник КОДА Василь Володін.
За даними управління пасажирських перевезень Київської облдержадміністрації, скорочення вартості проїзду відбулося на наступних напрямках:
- Вишневе – Київ;
- Боярка – Київ;
- Васильків – Київ;
- Криве Озеро – Київ;
- Ірпінь – Київ;
- Чабани – Київ;
- Петрівське – Київ;
- Крюківщина – Київ АС Київ;
- Крюківщина – Київ АС Південна.
Як видно з переліку, зниження тарифів «зачепило» перевізників, що працюють на правому березі Дніпра.
За даними КОДА, 6 серпня очільник держадміністрації провів зустріч із перевізниками, на якій досягнуто домовленості про зниження тарифів, піднятих у 2021 році. Зокрема, домовилися, що підвищення не може перевищувати 15-18%.
У Броварах
Як повідомили «Трибуні-Броварів» представники броварських приміських перевізників, керівництво КОДА на зустріч їх не запрошувало.
«Наразі в Броварах найнижчі тарифи в області з перевезення пасажирів», – зазначив директор «Автопас-К» (маршрут №402) Володимир Білокінь.
«Якщо в Броварах знизити вартість перевезення пасажирів, то всі автопарки зупиняться. Навіть за 20 грн до Києва броварські перевізники працюють у «нуль»», – повідомило «Трибуні-Броварів» керівництво «Інватрансу» (частина маршрутів №332 та №403-А).
Нагадаємо, тиждень тому броварські перевізники підняли вартість проїзду до столиці з 18-ти до 20-ти грн. Маршрутки №327 із Торгмашу до Києва перевозять пасажирів за 21 грн.
Причиною підвищення ціни перевізники називають значне здорожчання палива. Директор АТП-13209 Владислав Томін зауважив, що на ринку зникли постачальники з Білорусі. Також підприємці вказують, що дорогими нині є роботи та матеріали для утримання транспорту.
ФОТО – Андрій Захарченко
Читайте також: